Hjemmekontor

Det er jo så populært med hjemmekontor for tida, så i dag valgte jeg det.

Er jo så godt, for da kan jeg “yre i peisen”,  høre på radio og slipper i sitte i støyende kontorlandskap.

 

Kan jo ikke bli bedre enn det!  🙂

 

Du som har fulgt meg en stund tenker kanskje, “men jeg trodde ikke hun hadde jobb”…   Og det stemmer jo det . Men det er en del kontorting å gjøre for firmaet Heidi og Olav også vet du  😉

Han ordner budsjett og innkjøp m.m. Jeg lager album, sortere de hundrevis av bildene jeg selv tar, og har jo også bankbilag etc. som må være lagret og i orden.  Så ja, i dag har jeg hjemmekontor 😀

 

Ute blåser og regner det, så det er veldig godt med “fyr i i peisen”  Varmer kanskje ikke like godt den peisen her, men veldig koselig! <3

 

#hjemmekontor #peis #varme #bilder #album 

 

12 kommentarer
      1. Frodith: Veldig lurt. Og jeg har jobbet til nå, så nå er jeg ajour med album, bilder, fått slettet så mange bilder at mannen min er fornøyd 😉 Og da er jeg fornøyd også. Var veldig mye som ikke var noe å ta vare på, så det var godt å få gjort det. Nå er “arbeidsdagen ferdig. 🙂 Ha en fin kveld! Klem <3

    1. Det er kjempeherlig med hjemmekontor, og man er jo mye mer fri også.
      Kjempeherlig med fyr i peisen da 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Helt perfekt 🙂 Jeg hadde vel aldri sånn direkte hjemmekontor, men jobben var jo 24/7. Og nå er det jo litt sånn forskjellig annet som må gjøres, som du selv sier 🙂 God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg