Hjemme på Flatåsen

Som jeg skrev i går, så har vi kommet vel hjem.

Godt å sove i egen seng igjen, og i dag tror jeg at jeg kunne sovet og sovet hele dagen. Blir vel litt sånn etterdønninger sikkert. Har jo vært en del som har skjedd. Er aldri kjedelig å være i Halden. 😉

Egentlig så burde jeg nok gjort som jeg følte og holdt senga i dag, men det skal jeg fortelle om etterhvert.

Først skal du få se noen av alle de fine bildene jeg tok på turen hjem i  går. Det var så vakkert med rimfrost på trærne, blå himmel og sol.

Noen av dere har sett det på instagram, men ettersom alle ikke følger meg der, må jeg jo dele litt her også.

Hvis du har lyst til å følge meg på insta, er brukernavnet mitt elise62 🙂

 

Første stopp på turen ble Elverum.  Der spiste vi lunsj, matpakka vår. Selv om vi har elgstua rett ved siden av, så nytter det ikke å kjøpe måltid etter måltid. Blir mye penger av det 😉 Dessuten synes vi det er både greit og godt med matpakke. 😀 Også kjøpte Olav et par boller til kaffen.

 

 

Så begynte det å bli magisk vær, og flott natur!

 

Det snødde på toppene, så det ble fint melisdryss.

 

Så plutselig var det blå himmel. Kan se snøskyene i det fjerne. 🙂

 

Me kuldegrader og tåke blir det vakker rimfrost

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er vi på høyeste punkt på turen 🙂

 

Vel hjemme før solnedgang. Da var det bare å pakke ut, og lage litt middag. Olav måtte jo vaske bil, så vi gjorde hvert vårt. Lager heller middag enn å spyle bil jeg 😉

 

Resten av kvelden ble det bare avslapning, og litt kos. Må vel slutte med sjokolade midt i uka, men ikke akkurat i går 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#hjemme #flatåsen #bilder #rimfrost #hjemtur #blogg #naturbilder #foto

12 kommentarer

Siste innlegg