Hjemme på Flatåsen

I dag var det på tide å sette kursen hjem igjen. 

Og selvfølgelig var det første dagen i romjula med fint vær i Gjengstøa .

Og det var bra det, for når Olav skal pakke ut i bilen er han veldig glad det er opphold. 😉

Ikke mye som minner om jul ute. Mer vårstemning  🙂

 

Ettersom vi ikke har pyntet juletre på Flatåsen, må jeg ta nærbilde av treet og pynten i Huset. Da blir det jul i dette innlegget også  😉

 

Det var godt å komme hjem. Og veldig hyggelig å finne julegaver og kort i postkassa. Vi har jo ikke vært hjemme siden forrige mandag, så det ble litt julaften for oss i dag også 🙂

Spesielt koselig med dette julekortet fra minste barnebarnet Sophie <3

Og hjemmelagd julegave fra søstra mi er så kjempekoselig! 

Ble fint til det hekla pepperkakehuset med hekla tre. 😀

 

Så ble det sjakk på TV igjen, og mannen min koste seg med den årlige juleutskeielsen når det gjelder konfekt. Det må visst være Kong Haakon. 🙂

 

 Jeg koser meg da med ukeblad, te og melkesjokolade, for det er min julefavoritt  😉

Etter å ha stått kun til pynt et par år, tente jeg også dette lyset fra Løten lys. Har nesten ikke “råd” til å bruke de fine lysa. Står som regel til pynt i mange år. Men Olav mener de skal brukes, og de skal vel det 😀

God fredagskveld! <3

 

 

#flatåsen #hjemme #juletre #løtenlys #konghaakon #konfekt #melkesjokolade 

14 kommentarer

Siste innlegg