Hjemme igjen 🥰

Det er jo noe med det at, borte er bra, men hjemme er best ☺️

Vi dro fra Alvdal etter frokost i dag, og klokka var 08:37 da vi dro.

Vi våknet til 3° regn og tåkeskyer

Du skal få litt bilder igjen. Trenger ikke skrive så mye 🙂

Litt skummelt å møte seg sjøl hver gang jeg gikk ut av baderomsdøra 😄

 

Ludvig var på plass som sist

 

Takk for oss

 

Da setter vi kursen hjem

Vi så utallige sau med små lam på turen

Her står det Meldal på skiltet

 

Regna litt mye så vindusviskerene gikk raskt

Vel framme på Kyrksæterøra måtte vi en liten tur innom svigerfar 🙂

Han blir alltid glad når vi kommer, og følger oss ut når vi går ☺️❤️

Så var det bare 3 mil igjen…

Fikk med Hurtigruta på vei forbi i Leia også uten at jeg så det 😀

Hjemme! 🥰

Da var det bare å tømme bilen, spise lunsj, også fant jeg senga. Der ble jeg en god stund, og sovnet gjorde jeg også ☺️

Avslutter med syrinene som har kommet langt mens vi var borte. ☺️

Håper det var greit å være med på turen vår mens du kunne sitte og slappe av hjemme hos deg selv. 😀

16 kommentarer
    1. Det er godt med en tur bort, men uten tvil best å være hjemme.🥰
      For en flott tur!
      Elsker Solan og Ludvig.🤩
      Det var jammen kaldt på fjellet. 3 grader er kjølig altså!😱
      Vil tro det er litt varmere hjemme hos deg.😀

    2. Velkommen hjem, fint å se bildene fra returen. “Borte bra, men hjemme best”, er det noe som heter :). Håper uka di blir bra, tror været blir bedre nå. <3

    3. nå liker jeg å sitte i bil og nyte alt det vakre vi kjører forbi ,men 3+ snø i fjella og regn er utrivelig ,våkna til snå i fjelltoppane her vi også,men med 7+ ,nå håper jeg det er slutt og att sommeren virkelig setter inn:=) det var hyggelig å følge turen deres og skjønner godt att du synes det var godt å komme hjem nå

      1. Takk for følge på turen ☺️
        Ja, det var godt å komme hjem igjen også 🥰
        Sola skinner utenfor vinduet ser jeg, og det skal visst bli en fin og varm dag 🌞

    4. Borte bra men hjemme best ja 🙂 Sånn er det! 😀 Og dere hadde mye regn på siste etappen dere også 😀 Men, i dag skinner sola her på sunnmøre – og håper den gjør det hos dere også 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg