Helgeblogging…. ☺

Det er nesten så jeg kan endre navn på bloggen… Fra hverdagenformeg til helgformeg… 😉

Men det skal jeg ikke….uansett så er dette også min hverdag.

Endelig en rolig helg, bare jeg og mannen min. Ingen som maste fra jobb på fredagskvelden en gang…..og det er mange mnd siden sist jeg ikke hadde flere tlf på freddan.  Det var veeeldig godt! 😃

En rolig fredagskveld som startet med hjemmelagd pizza og øl. Det smakte kjempegodt. Tenkte ikke på å ta bilde av pizza’n men det er vel like greit. Kunne jo hende du kom til å få lyst på en bit, og dessverre er det ikke mer igjen. 🙄

Det ble en flott måneskinnskveld også, og da stakk jeg nesa ut for å ta et bilde.  Det var 7 minusgrader, så jeg kom meg fort inn igjen, men rakk å få knipset noe.🌚

Lørdagen opprant med strålende sol igjen, og 5,5 minusgrader. Ettersom vi begge er forkjøla, ventet vi med å gå ut til gradestokken viste 0 grader kl 10. Da ble det en drøy times tur.  Ble nesten varmt i sola. 😎Veldig deilig å få vårfølelsen igjen….en vinter er nok nesten over nå, og godt er det!😃

Men nå har jeg vært og handlet litt. Fikk så lyst på is til kaffen, og så har jeg igjen mandelnøtter fra jula. Litt godteri må man ha på lørda’n. 😄

Også er det jo som vanlig ski på tv….. Fint det, for da kan jeg skrive litt her samtidig. 😃

 

Håper du har en fin lørdag, og at livet smiler til akkurat deg! ☺

#lørdag #vår #ski #bilder #kaffe #iskrem #kake #pizza #tur #måneskinn #kaldt #kuldegrader #sol
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg