Helg i Huset

Øsende regnvær stopper ikke oss fra å ta en tur til Huset ved sjøen.

Og julepynten må ned her også,  så i morra må den til pers.

Men først skal vi bare nyte siste kvelden med julelys. 🙂

 

Litt non stop i godteskåla, og telyset brenner i nisselyset. 

 

Det blir nok en rolig helg. Det er barn og barnebarn på hytta i nærheten,  så kanskje vi går en tur dit i morra. Hvis det passer for dem da  🙂

Gjenstår å se om svigerfar kommer en tur også.  

I dag ble det stekte koteletter med stekt løk, og god sky til middag. Smakte godt det. 🙂

Nå hører vi på radioen og bare slapper av med hvert vårt.  Jeg med bloggen, og Olav sjekker priser på TV. Vi har et veldig lite TV her, og det begynner å bli så vanskelig å lese teksten fra her jo sitter.  Hm…synet forandret eller? Er vel alderen det også da…jaja, sånn er det med den saken. Da blir det stoort TV snart tenker jeg  😉

 

Håper du har det fint i kveld! En god klem fra meg til deg, med ønske om en god helg! <3

 

 

 

#fredag #helg #huset #jul #tv #blogg 

12 kommentarer
    1. Tenk første helgen i januar 🙂 Januarværet har ikke vært av det beste. Fint vær å være inne i.
      Kjempefine bilder du har lagt ut, og det ser kjempekoselig ut 🙂
      Det blir en rolig og stille helg her også, og det er kjempegodt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Hørtes koselig ut. Jeg ryddet i vaskerommet, men så begynte mannen å male et gulv lenger inn i kjelleren. Gjett om jeg kom meg opp fort. Nesa renner allerede, for sånn lukt tåler jeg visst ikke. Godt å være oppe i stua og kose seg i god lukt fra klementiner og kaffe. Kos deg i kvelden og lykke til om det blir tv på deg! 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Natheless: Huff ja, sånn malingslukt er det ikke alle som tåler. Mannen min sliter også da.
        Det er nok heller mannen som så gjerne vil ha ny TV. Vi drøyer nok til våren ihvertfall 😉
        Kos deg i godlukt i stua!

    3. Tvene blir større og større hos de fleste, og synest blir jo hos mange dårligere etterhvert! 🙂
      Håper dere finner ett bra Tv! Ønsker deg en god helg!

    4. Så koselig å ha et sånt sted å samles på 😊 Her hos meg får jula lov til å stå til søndag eller mandag, men da skal det pakkes ned for denne gangen. Jeg syntes alltid det er litt vemodig, men godt når eskene er plassert i kjelleren.

      1. Vera Lynn: Ja, det er koselig, for her har vi mer plass 😉
        Ha det er som regel litt vemodig også men stort sett tar jeg bort jula først når jeg føler for det, så da er det godt også. 🙂

      1. Cecilie kristiansen: Tusen takk for det. Ja, plutselig blir man lei, også er det godt å komme tilbake til hverdagen igjen. Godt det også. Ønsker deg en god lørdag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg