God lørdag 🙂

Etter en vindfull natt med litt haggel i bygene,  var det godt å våkne hjemme i egen seng 🥰 Og igjen stå opp til denne utsikten 😀

Når jeg endelig kom ned sa mannen,  at nå var det for sent med frokost,  for spisesalen var stengt, men han glemte at det var lørdag 😁 Da er den nemlig åpen til kl 10 😄

Så jeg rakk det. Forskjellen er at vi må ordne frokosten selv,  men det er godt det også, for da får vi det vi vil ha.

Det er jo mye å velge i ved en hotellfrokost, men jeg foretrekker den hjemme jeg. Spiser sjelden så mye mer enn jeg gjør hjemme likevel, bare litt eggerøre og et par baconskiver som er forskjellen for meg, og “bløt” eggerøre, nesten rå, eller brent bacon frister ikke så veldig akkurat. 😉

Håper du våknet med godfølelsen i dag, det gjorde jeg. Kan hende det kommer et eget innlegg om det senere.

Men nå skulle det egentlig handle om det jeg shoppa.

Skrev jo litt om det HER.

Og jeg skulle vise deg putene jeg kjøpte.

Vel, her er de

Håper du la merke til at to av dem er riktig dandert 😄

Tok først dette bildet

Men der glemte jeg jo i gi dem et lite kakk på midten…det er jo sånn det skal gjøres når det styles 😀😂

Jeg ble veldig fornøyd  og enda mer fornøyd med at jeg fikk dem så rimelig.

Prisen for en av de grønne putene kostet i utgangspunktet 349,90  og den hvite 249,90

Nå fikk jeg alle 4 til 342,94

Og da kunne jeg kjøpe så mange…ellers hadde det ikke blitt kjøpt en engang. 😉

Lørdag, og helg…nå kan vi slappe av resten av dagen.

Vi har ryddet opp alt etter turen,  Olav har støvsugd, og jeg har bært ting på loftet.

Nå sitter jeg i godstolen med pc,n og føler meg utrolig heldig som har dette hjemmet å komme til ☺️

God lørdag! 🙂🌹

 

12 kommentarer
    1. Du er flink til å dandere, og putene er virkelig lekre. Jeg er elendig på sånne ting, og det er vel derfor jeg bare har et par puter i treseteren og en i toseteren, hihi. Håper du har og fortsatt får en fin lørdag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. ☺️ Jeg er ganske elendig på sånt jeg også. Bare kjøper og setter dem slik jeg synes er fint, også fjernes de fleste når mannen skal sitte der 😄
        God lørdagskveld! Klem ❤️

    2. Flotte puter, likte dem godt jeg. Her fikk du mye for pengene og da må man passe på ja.
      Knekk må til!
      Klem og kos deg med kvelden..

    3. Så fine puter. Gratulerer👏 Og hotellfrokost er spennende og kos, men jammen er det greit å spise hjemme også, uten at spisesalen stenger😅God helg🙋🏼‍♀️

    4. Hihi, måtte le…. her i huset heter det Halvor-bakke-puffen når putene er dandert “riktig”! Flotte puter! Jeg liker hotellfrokost, og i motsetning til å spise havregrøt, så spiser jeg rundstykker med ost og skinke + youghurt med frø og frukt + kanskje en liten kake…..! Luksus lissom….! Klemmer <3

      1. Ja, det blir litt luksus da, og det skal det jo være. Vi har vært så mye på hotell, at vi ikke koser oss like mye med frokosten som før når vi var sjelden der 😉
        HalvorBakke puffen ja…hehe 😄
        God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg