En grå dag, men fin likevel 🙂

Etter en forholdsvis grei natt, bare 2 timer våken, var det godt med en dusj, og lett frokost.

Middagen i går var god, men den gjorde ikke akkurat magen god, så i dag har vi ikke lyst på slik mat 😉

Vi tok det med ro på formiddagen,  og kl 12 tok jeg bussen til Studentersamfunnet.

Venter på bussen

Snø og slaps i dag.

Utsikt mot City Syd

Før jeg gikk til sykehuset måtte jeg som vanlig ta bilde av Nidarosdomen

Så ruslet jeg mot den avdelingen jeg skulle til

Det snødde, så jeg “fikk litt hetta” 😄

Tidlig ute, det var bare å sitte og vente 🙂

Det gikk raskt å få satt på døgnmåleren, så nå er det bare å la den måle i vei ☺️

Den skal måle hjerterytmen, så jeg håper hjertet oppfører seg litt unormalt som det har gjort en god stund.

Men i skrivende stund, er det helt rolig så klart.

Måleapparatet henger rundt halsen, og det er 5 punkter som sitter på forskjellige steder

Jeg har gått trappene til 5 etg, gått i butikker,  og til og fra. Med andre ord,  gjør ting så normalt som mulig 🙂

Vi hadde tenkt å besøke yngste dattra til Olav også, men de er ikke hjemme før ved 18:30 tida, og vi har ikke overskudd til det likevel i dag. Vi er slitne på kvelden vi 😁 Jeg har brukt opp energien for i dag allerede, så da blir kroppen vond igjen,  og hodet slitent

Da blir dette mest som en liten hotellferie 😉

Gode senger heldigvis ☺️

Da vi gikk fra Jula, snakket Olav om at det ble fullt i bilen, for han har en del ting han må handle, så da fant jeg like godt 4 store puter på Kid etterpå, og fylte opp baksetet med jeg 🙈

Når det er halv pris,  av rød pris, og jeg lenge har vært på utkikk etter myke puter som passer i gammelstua, ja, da måtte jeg bare 😄 Du skal få se dem siden 😉

Vi fikk også kjøpt oss rimelige sko med vernetå på Jula. Det trengs når vi skal jobbe med ved 🙂

Litt “klatring” ble det, men ellers har vi ikke hamstra hverken det ene eller det andre 😉

Blir godt kjøre hjem igjen i morra, lengter hjem jeg ☺️

12 kommentarer
    1. Dagen ble koselig og bra dere hviler godt utt nå.
      Blir sliten av å være i byen……..Skjønner at du lengter hjem. Spennende med shopping, gleder meg til å se. Klem…

    2. Dere fikk gjort mye da. lykke til med apparatet ditt. håper det er ikke noe alvorlig.
      Artig å shoppe litt ting og tang på tilbud:)

      1. Tusen takk for det. Er nok ikke noe alvorlig nå, for jeg har jo blokket ut, og sjekket igjen, men noe er det siden formen er nedadgående. Og jeg vil ikke ha ME 😉
        Veldig fornøyd når jeg får ting for halv pris av rød pris…det er da jeg handler 😀

    3. Typisk at målinger ikke gir seg utslag når de skal da… Holder på med målinger jeg også, men bare egne målinger. Prøver å bli klok på den nye, smarte klokka mi 😉 BB på 34 da jeg våknet i dag, og nå er det på 16. Ser ikke ut som energien stiger til tross for lading… Bra du har fått klatret litt 😀

      1. Å, det blir fint å få sammenlignet BB litt. Det lader kun når du ser det blir blå streker, og det er så vidt jeg lader på natt. Våknet med BB på litt over 20, så du skjønner at jeg er tom nå 😉
        Klokka trenger litt tid for å kjenne deg, så det går en uke eller to før du ser det riktige for deg.
        Kjekt å få klatra litt 😀

    4. Man blir sliten av å farte rundt i byen og handle. Da må man slappe av når det blir kveld.🤗👍🏻
      Godt at du rakk å få handlet litt da!🤩
      Håper du får gode resultater på målingen.👍🏻

    5. Håper du får noen svar av den måleren. Jeg hadde ingen avvik den gangen jeg hadde det, og godt var vel det!!! Koselig med nye puter. Det blir fint å komme hjem og ta helga der, etter en sånn “minibyferie”! Klemsiklem 🙂

      1. Ja, vi får se hva måleren viser, men det var jo lite symptomer når jeg hadde den på i forhold til hva det pleier å være.
        Veldig godt å komme hjem og lande i sofaen med slike gode puter ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg