Gjengstøa Zoo

Vi har så mye artig med å se på fugler og dyr her i Gjengstøa, så vi må jo dele litt med dere også. 

Det er så koselig å følge med både ekorn, dompapp, hakkespett, gulspurver, spettmeis, blåmeis og mange flere. Rådyrfamilien holder til borte i skogkanten, og de dukker som regel opp ettermiddag og kveld.

 

Først litt possering av Hakkespetten

 

 

Har veldig lyst på den meisebollen der altså

 

Sånn ja, der rakk jeg bort. 🙂   Vi forsto hvorfor meisbollene minket så fort når vi så dette 😉

 

 

 

 

Det her var et rart rør…ser noe godt på innsida der. Hvordan får jeg tak i det tro?

 

 

 

 

Der fikk jeg endelig tak i solsikkefrø 🙂

 

 

Lettere å spise de som er på bakken…

 

 

 

Matfar har kjøpt et hus til meg. Han er snill han, og fyller på med solsikkefrø hver dag. Fuglene får litt, men broren min jager jeg så fort jeg ser han sitter her 🙂

 

 

 

Nam, nam, godt ja! 😀

Må legge til at det er Olav som har tatt bildene  🙂

 

#ekorn #hakkespett #blåspett #blåmeis #dompapp #gulspurv #solsikkefrø #matfar #fuglemater #ekornmater #blogg #hverdagen #dyrehage

 

12 kommentarer

Siste innlegg