Gjengstøa

Vi har en fin helg i Gjengstøa. Det er kaldt, men sol og fint vær. Passer fint når vi har sånn vedkapping ferie 😉

Dvs. at det er mannen min som kapper, og jeg triller og stabler kubber.

 

Det har vært kaldt og mildt annenhver gang lenge, så omtrent alle grusveier og innkjørsler er islagt. Bare å ta på seg skøytene  🙂

 

 

Det var også flott fullmåne torsdag kveld, og stjerneklart. Det ble med en kort tur på trappa for det var innmari kaldt. 

 

Fredag morgen startet veldig flott, også med fullmånen i soloppgang. 🙂

 

Til tross for at det var stor flo, og flotte muligheter til isbading, så valgte jeg å stå over det. Kom meg heller inn i stua, og foran vedovnen. Lurer på om jeg har blitt litt pysete på mine eldre dager 😉  Vel, jeg har ikke akkurat badet på vinteren tidligere heller, men på våren mens isen lå langs land. Har ikke behov for det lenger. 🙂

Håper du har hatt en fin helg så langt. Vi slapper nå av foran tv, og tar livet med ro.  

Fortsatt god helg! 🙂

#helg #kaldt #is #ved #isbading #kuldegrader #lørdag #vedovn #blogg #foto

 

 

10 kommentarer
    1. Ser glatt ut ja…jeg skled med brodder på i dag..og ser at de er blitt helt slitt..så må byttes ut..for fyyyy…det var skummelt rundt om…Koselig bilder! og ha en god kveld!

    2. Så nydelige bilder. Jeg har kost meg med potebarn og trollunger (barnebarn) i dag. Fint vær, men iskald vind som gjorde oppholdet utendørs ganske kortvarig! :)))
      Ha en fortsatt fin kveld og en god natt! 🙂

      1. Etdiktomdagen: Ikke sant vi er flinke? 😉 Det er realt arbeid og så godt å ha så mye fin ved. Varmer mange ganger den 🙂
        Tusen takk for koselige ord. God søndag! Klem

    3. Helga har vært flott! Vi har kosa oss sammen med store og små gjøremål! Denne helga har vi tilbrakt i mitt hjem (som du kanskje vet, så er vi særboere, og flytter litt fram og tilbake i helgene……) klem og god søndagskveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg