Gardiner til Huset

Nå har du sikkert trodd at jeg har glemt at jeg lovte deg at du skulle få se Stuegardinene jeg kjøpte til stue 2 i Huset, og det har du helt rett i 😄🙈

Har husket det innimellom, men nå er det på tide at du får se dem hengt opp.

I utgangspunktet skal de henge rett ned, men jeg er ikke så glad i det, så jeg har brukt oppheng som jeg har fra før, til jeg får ordnet nytt.

Synes det blir lunere, og koseligere i et gammelt hus.

Gardiner til den andre stua har jeg ikke fått tak i enda.

Vi har jo gardiner der, så det er ikke noe som haster. Derfor vil jeg bruke god tid på det, og kanskje vente til vi har pusset opp stua.

Men nå skal du altså få se stua med nye gardiner 🙂

 

Som du ser, så har vi beholdt den gamle tapeten, for jeg synes den er så fin.  Så skal jeg male vinduskarmer hvite etterhvert. Og kjøpe teppe til å ha pulvet, og et salongbord. Så nå får vi to koselige stuer, og dette blir tv og film stue. For vi har ikke tv påkoblet parabol her, det har vi i andre stua. Så her kan vi se dvd m.m.

Blir fint når ungene kommer på besøk 🙂

 

 

16 kommentarer
      1. Ja, det er altfor stort hus i grunn 😄 Men stuene og rommene er små 🙂 Takk, ha en fin dag du også. Klem ☺❤

    1. Så smakfullt og pent med de gardinene på stua! Blir sikkert enda finere når du får malt vinduskarmer og listverk hvitt. 🙂

      1. Tusen takk. Ja, det blir lysere og finere tenker jeg. Artig å pusse opp i Huset. Eldre hus har mer sjel om man kan si det sånn. ☺

    2. Så koselig med sånne gardiner. Jeg har litt lyst på noe lignende ute i hagestuen min, men tør ikke, for jeg ville sikkert bli nedstemt av ungdommen i huset 😀 😀 😀
      Jeg synes det er lett og trivelig. Og det ser fint ut hos dere. Kjekt med to stuer ♥

      1. Tusen takk. Her blir vi ikke nedstemt av ungdommer, for de bor ikke sammen med oss, men det hender jeg blir nedstemt av mannen 😁😄 Greit med to stuer innimellom 😀 Ha en fin dag! Klem ❤

      1. Tusen takk. Så fint at det ikke bare er meg da 😊 Har alltid likt det best jeg. Ha en god natt. Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg