Går ned igjen jeg

Det gjør jeg ja. Etter å ha vært hos legen i dag fikk jeg beskjed om å ikke jobbe mer enn 60 % maks i flere måneder.  Hadde visst økt for raskt 😉

Så hun forsto at mitt ønske om å komme tilbake til full jobb igjen, er større enn kapasiteten foreløpig.

Jeg får gå ned i prosent, og det er sikkert lurt, for det har ikke fungert bra på 80 og 100 % ihvertfall.

Og trene må jeg gjøre, og jeg skal også ha et liv ved siden av fikk jeg beskjed om.  Var litt godt å få snakket med legen om dette, for jeg tenker jo alltid at det hjelper bare jeg har jobbet fullt en stund. Har jo vært sånn før liksom 😉

Også blir det bare til at hodet sliter også fordi jeg tenker for mye,

Så nå…skal jeg roe ned en stund, jobbe 3 dager i uka, trene og gjøre alt og ingenting utenom det i 40 % 😁

20190625_151621

Litt lettelse også kjenner jeg. Sommer er det også, ihvertfall tilsynelatende. Med 11-17 grader er vi nå på en ganske normal trøndersommer. 😉  Og vet du hva? Det gjør meg ingenting 😀

Joda, jeg vil så klart har litt sol og varme, men tar det jeg får.

Frodig og grønt er det. 😀🌱🍀☘🌿

20190624_154042

#arbeidstrening #gåned #jobb #helse #sommer

15 kommentarer
    1. Det er lurt å gjøre som fastlegen din sier ja. Fort gjort å gape over for mye. Man vil jo så gjerne, og som du sier selv henger hodet høyere enn kroppen.

      Håper du finner en løsning som fungerer for deg og kroppen din. Ingen er tjent med at du blir liggende på sofaen.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. det er nok en grunn for mange av oss att vi går hjemme,kjedelig innimellom,men helsa kommer først,så får en bare respektere det :=) håper sommeren ikke blir bare våt da

      1. Sommeren blir nok varm snart får vi tro, og tørr 😉 Ja, jeg må ihvertfall godta at slik er det nå, så får jeg se etterhvert hva som skjer. 🙂

      1. Ja, du gjorde det. Og det er ihvertfall der jeg skal stoppe en stund nå. Men de kan ikke si at jeg ikke har prøvd ihvertfall 😉😀 Lettere i hodet etter timen med legen i dag, så det er tydelig at jeg har grublet en del 😁 Klem 🙂❤

    3. Vi er flinke til å tenke at vi klarer det, vi kan jo ikke være dårligere enn andre. Men godt at du har en lege som sier stopp 🙂 Viktig å lytte til kroppen.
      Vi har jo samme været her nede på sørvestlandet, men i dag har det faktisk vært 21 grader, men uten sol. Så det glimter til en dag iblant 🙂 Selv ønsker jeg ikke å ta til takke med det lille vi får av sommervarme, så om ikke ting bedrer seg radikalt innen sommeren går mot slutten, tar jeg en tur til Syden til høsten tror jeg. Ellers vil jeg slite så veldig gjennom vinteren. Det har jeg nå erfart, og er bestemt på å gjøre det lettere for meg selv. Men vi får nå se da. Det koster jo penger også.
      Ta det i alle fall med ro, og lytt til kropp og helse. Den sier ifra av en grunn 🙂
      Klem

      1. Takk for gode ord. Ja, jeg må nok lytte til kroppen selv om jeg ikke helt forstår den for tida. 😉 Mannen min sitter også å saumfarer sydenturer, men det er jo så innmari dyrt nå. Vi får se ja 🙂 God klem fra meg 🙂

      1. 🙂 Ja, vi må det, og ikke minst lytte til kroppens signaler. Den protesterer på mange måter, så da får jeg høre på både legen og den 😉😀 Klem ❤

    4. Det er lurt å høre på legen. Og kroppen. Går det ikke, så går det ikke. Nyt sommeren i roligere tempo. Så kan du heller se om det er mulig å øke igjen senere❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg