Gamle leker

133600813

 

Her om dagen fikk jeg tilsendt Snap fra tanta mi.

Hun holder på med å rydde for de skal flytte til mindre leilighet, og da fant hun denne dukka og dukkevogna.

20190219_071644.jpg

Tanta mi var på alder mellom meg og storesøstra mi, så vi ble som søstre vi tre. Og fikk ofte like julegaver.

Så dette bildet brakte fram mange minner. Jeg har dessverre ikke den dukka lenger, men regner med at ungene har fått den av faren sin.

Klærne har mora mi strikka.

Koselig med slike barndomsminner 🙂❤

 

#barndom #minner #dukke #dukkevogn

12 kommentarer
    1. Jeg har alle lekene mine fra jeg var liten, godt pakket bort på loftet. Men bamsen min «Basse» som jeg fikk da jeg 1 år sitter på senga mi. Mamma strikket kofte, bukse og lue som han fortsatt har på 😊 Han kommer alltid til å være med meg.

    2. Kjempegøy at du har tatt vare på den dukken. Dukken er kjempesøt <3 🙂 Har selv tatt vare på dukkene mine som jeg hadde da jeg var barn. Dukken sitter på sofaen, men jeg har strikket klær til dukken, og tatt på den hjemmestrikkede klær 🙂

      Eneste dukken jeg ikke har er Tjorvendukken, for hunden vår spiste opp foten på den. Da ble den kastet etterpå.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg