Fredag og Lørdag i juni

Jeg begynte i litt feil rekkefølge når jeg la ut søndag i juni i går, men det har ingen ting å si egentlig 😁

Ettersom fredag og lørdag også var flotte dager værmessig, ja, ellers og, så tenkte jeg du skulle få se flere av bildene fra de dagene også.  Som du sikkert har forstått til nå, så knipser jeg i vilden sky 😀

Det startet med jobb, og fortsatte med busstur til Kyrksæterøra.

Her kommer de på rekke og rad: 🙂

20190614_074727

Det lå 2 cruiseskip til kai denne fredagen

 

Arcadia lå og sperret utsikten for oss som sitter i resepsjonen på Miljødirektoratet 🙄😁 Tenkte vi skulle gå og få litt sightseeing om bord. 😉

20190614_074910

Etter endt arbeidsdag var det bare å gå til Dronningens gt. og vente på bussen.  Og jeg ventet, og vi ventet. Ble flere av oss som etterhvert lurte på hvor det ble av bussen. Den kom til slutt, og det viste seg at den var lånt ut til bruk for cruispassasjerer som skulle ha sightseeing, og ble forsinket pga traffiken.. Jaja, det får gå det da.

Jeg sovna med en gang jeg fikk satt meg på bussen, og sov nesten helt til Orkanger. Gjorde godt det gitt. 😀

 

Fint over Høgkjølen

20190614_175230

 

Som alltid, var det godt å komme til Gjengstøa igjen. Da senker skuldrene seg, og jeg kan nyte sjøutsikten, og friheten vi har her ute.

20190614_205709

 

20190614_205718

 

Denne utsikten møtte meg 😍

20190614_203948

Arcadia passerte en stund etterpå, så jeg rakk fram først. 😉

Venter…

20190614_210201

 

20190614_210015

 

20190614_210327

 

20190614_210415

 

 

Solnedgang ca 23:10

20190614_230229

 

20190614_231037

Det er jo lyst hele nattan her nå, så det er ikke så enkelt å legge seg. Men sove må jeg jo, så det er bare å dra ned blendingsrullegardina, og legge seg og vente på Jon Blund. 😉

 

 

 

#fredag #lørdag #foto #bilder #naturbilder #cruiseskip #trondheim #busstur #orkanger #gjengstøa #hemne #trøndelag

10 kommentarer
    1. Herlig innlegg fra en flott tur 😀 Første gang jeg er innom deg.. så takk for omvisninga 🙂 Prøvde å følge reiseruta, men spora av et par ganger 🙂 Men ikke så farlig, flotte bilder uansett. Og peoner elsker jeg 😀

      1. Tusen takk for koselig kommentar. Nei, reiseruta mi blir nok litt avstumpa for jeg legger ingen plan om at jeg skal ha en skikkelig omvisning. Mer impulsivt sjø 🙄🙂 Peoner er flotte! Titt gjerne innom igjen. 😀

    2. Her var det flotte og varierte bilder.. nydelig med alle blomstene.. Tror ikke jeg hadde klart å sovne på bussen uansett hvor trøtt jeg var..må liksom ha kontroll over hva som skjer.. men sikkert deilig :)) Fin ny uke til deg <3

      1. Takk for det. Jeg sovner raskt på buss, tog, bil og fly om jeg er trøtt nok. Er som ungene, dysses i søvn 😁 Ønsker deg også en fin uke! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg