Fornøyd med meg

Joda, fysioterapeuten var faktisk fornøyd med meg i dag. 😀  Ikke verst det vel. 😉

Nå skal det sies at det var fordi svaret på siste MR viste at tretthetsbruddet har grodd, og at det bare er arr igjen. Kjenner jo det jeg også at det har grodd. Det gjør ihvertfall ikke vondt lenger slik det gjorde. Nå er det mer tilbake til normalen.

Og normalen vil si slik ei dame godt over 50 kan ha det uten å vært treningsnarkoman.  Det vil si at brusken minker, og slitasjer har kommet på, men nå mener fysioterapeuten at om jeg fortsetter å være like flink, og enda flinkere, ja, da kan jeg slippe operasjon i det hele tatt.

Så da har jeg ikke annet valg enn å være flink da.  😉

Hvis du lurer på hva jeg snakker om, så kan du lese mer om det HER.

 

Fikk noen nye øvelser i tillegg i dag, og det er øvelser jeg ikke trenger apparater for å gjøre, så da har jeg ingen unnskyldning i det hele tatt for å ikke gjøre det. 😀

Også merker jeg jo at det er godt etterpå. Kan være ganske slitsomt og kjedelig akkurat når jeg holder på, men håper treningsgleden skal komme sånn skikkelig tilbake igjen. Slik den var før bruddet.

Det er vel bare opptil meg det også tenker jeg. Veldig så mye som er opp til meg da!

Og bra er vel det. Da kan jeg ikke skylde på andre engang da. Hm, det er jo så greit å ha noen å skylde på, ikke sant?

Nei, her er det bare å ta fullt ansvar, og fortsette på den gode vei, altså treningsveien.  😀

Og premien i dag var 15 minutter med mindfulness da jeg kom hjem. Så godt det gjør med disse minuttene i stillhet, og bare lytte til hun som sier at jeg skal kjenne på pusten, trekke pusten osv.

Sovner nesten hver gang jeg. Noe som får meg til å slappe godt av ihvertfall. Så jeg anbefaler deg en liten pause innimellom. Det gjør bare godt!

 

#tretthetsbrudd #fysioterapi #fysioterapeut #trening #mindfulness

 

8 kommentarer
    1. så bra att ting gror og en blir bedre igjen,jeg begynner hos fysioterapaut i morgen :=) så med litt trening og mer og mer vårlig ute så blir det nok supert etterhvert :=)

    2. Vi liker når ting gror 🙂 Kroppen er fantastisk med å ordne opp. Det er egentlig helt utrolig hva den gjør.. ❤
      Så fin premie, mindfulness er godt for kropp og sjel, og en premie de aller fleste burde gi seg selv hver dag 😉
      God torsdag, Heidi 😀

    3. Så bra at ting går seg til 😊 Trening er alltid sunt i normale menger, i alle fall for noen av oss. Selv har jeg forkalkninger og artrose i flere ledd, pluss en masse annen skit. Derfor må jeg trene et par ganger i uka, og uteblir treningen kjenner jeg det godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg