Før og etter

Ja, i dag skal du få se meg før og etter morgenstellet. 😉

Ikke så veldig spennende kanskje, men du verden så godt humør jeg ble når jeg så meg i speilet på morran  😀 

Med snart 8 uker siden klipp, er det ikke så rart håret står rett til værs 😉 Ser nesten ut som jeg har krøller, men det finnes ikke, så det er bare en veldig urolig natt  😉

 

Skal ut en tur i dag, så jeg måtte prøve å bli litt mer representabel…om mulig da 🙂

 

Joda, føler jeg kan gå utenfor døra nå. 😀

Er jo litt sånn at vi har flere ansikter, utseende etter hva vi skal gjøre. Ble litt inspirert av Frodith her om dagen. Du kan ta en titt hos henne også om du vil her 🙂

Har du hjem og borte ansikt du da?

 

#før #etter #hjemme #borte #hverdagen #blogg #hår #utseendet 

20 kommentarer
    1. Hjem- og borte-ansikt. Du kan så si 🙂 Gjett om jeg har! Egentlig burde jeg vel vel være tøff nok til å ha hjemmeansiktet borte også, men ikke kommet dit ennå….Jeg kan jo utdype emnet på min egen blogg etter hvert. Takk for tips 🙂

    2. Må nok innrømme at jeg har et hjemmeansikt som veldig få har sett snurten av … og det er absolutt ikke så smilende og hyggelig som ditt!

    3. Du ser ut som lykketroll på det første bilde <3 <3 Det går helt greit med hjemme ansikt borte, men trives best med borteansikt. 😀
      Herlig innlegg ! ♥

    4. Hehe, hjelper med litt stell på morgen. Litt farger på ansiktet og ordne håret før man kan gå ut døra. Jeg ler ikke av deg altså. Men av innlegget. Det var herlig befriende….

      1. solliv: 🙂 Tusen takk for det. Bare å le både av innlegget og meg. 😉 Var slik jeg håpet det ble oppfattet. Litt selvironi når man oppdager dette i speilet 🙂

    5. Om jeg har to ansikter? helt klart! og tenk…jeg prøver å spare håret..og er sånn midt imellom..så du kan tenke deg hvordan jeg ser ut??? hihihi….Du så jo bare søt ut….Her står alt til alle kanter…..Morsomt da….og skjønner godt du ble glad..for det ble jeg også…;-) av å se deg! hihih

      1. Toini: Hehe..koselig at du ble glad da 😉 Sånn sparing av hår er ikke lett. Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje skal la det være litt lenger, men det ender med at jeg klipper det kort likevel 🙂

    6. Så koselig morgenbilde av deg 🙂 og etterbildet også. Smilet ditt når øynene og man blir glad av å se det. Jeg har nok også et hjemme og borteansikt, men er nok ikke så veldig annerledes. Men litt mascara må til for jeg har ganske lyse øyenvipper, og da blir det jo litt forskjell. Heldigvis holder håret seg sånn noenlunde presentabelt hele tiden 🙂

      1. margarites: 🙂 Takk for det. Da er du heldig om håret ditt holder seg sånn hele tiden. Mitt er for kort og stritt til det. 😉 Jeg bruker også mascara når jeg skal bort. Ser litt mer våken ut syns jeg 🙂 Ønsker deg en fin fredag! Klem <3

    7. Jeg hadde også smilt om jeg så sånn ut når jeg sto opp. Du har sånn herlig lykketroll-sveis! <3
      Ha en flott fredag, vakre!
      Klemmmmmm

      1. Ei_heks: Tusen takk for det. 🙂 Måtte smile den dagen ja 😉 Også bli kaldt den vakre da..så koselig! 🙂 Ønsker deg også en kjempefin fredag! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg