Flipbelte

Jeg lovte deg at jeg skulle fortelle hva flipbelte er…og du har vel ikke juksa og søkt det opp på nett? 😉

 

Uansett, her er noen bilder av beltet mitt.   Ikke sponsa innlegg altså, bare jeg som synes det fungerer så bra at jeg synes andre bør få vite om det. Det er veldig behagelig å ha på seg, og du merker ikke at du har det på selvom du har både tlf, drikkeflaske og mp3spiller i lommene.

Hvis du skal ligge på ryggen og trene, vrir du bare beltet slik at drikkeflaska kommer på sida. Så godt å slippe å bære rundt på alt sammen.

 

 

 

Her legges mobiltlf…

 

Når jeg går lang tur har jeg med begge flaskene, og når jeg trener, så bruker jeg bare den lille. Der kan jeg jo fylle flaska.

Veldig kjekt! 🙂 

Det får være nok om trening for i dag. Det gjorde forresten godt i dag også. Med lydbok på øra, fikk jeg tankene over på annet enn avslag på jobber

🙂

 

#flipbelte #flipbelt #trening #fitness #drikkeflaske #kjektåha #praktisk #blogg #bloggno #hverdag #hverdagen #mobil

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg