Flaxlodd fra Bunnytrash 😀

I dag kom det en konvolutt i postkassa.

Tenkte at det var et julekort fra venninna mi, som var sendt litt sent, men det var julekort og flaxlodd fra Bunnytrash. Jeg vant jo i hans Romjulskalender 😀

(Nå er dette adressen min kun noen mnd til ☺)

Åpnet konvolutten,  og fant et veldig koselig julekort

😀

Men det som sto inni, var enda mer koselig.☺

En av de koseligste julehilsener jeg har fått noen gang ☺ Og som mannen min sa, det var utrolig flott,  og koselig gjort. Ikke mange av den kaliberen å finne 😀

Innholdet vil jeg ha for meg selv ☺

Som du ser, så vant jeg ikke noe, men du verden så koselig og spennende dette var 😍

Tusen takk igjen Bunnytrash , Roger Endre. Koselig å kjenne til navnet ditt, og vi blir nok bedre kjent etterhvert nå tenker jeg. 🙂

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer så masse. Ja, vi vant, men vant ikke flax. Vi vant en venn kan man si. Ha en fin dag videre og lykke til med flytteopplegget. Klemsiklem:)

    2. Tusen takk.

      Ja, her har vi vunnet en venn 😀 Godt å få nye venner 😍

      Har hatt en privatvisning, og snart kommer 11 til. Men da rømmer vi 😉 Fått inn et bud allerede også 😊 Blir en spennende morgendag 🙂 Klem ❤

    3. Det er jo vinnerlykke å vinne et lodd også. Hadde vært bonus om du vant på flaxloddet til Julebunny i tillegg, selvsagt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg