Jada, jeg skal sove…😳😁🙈

Tenkte at, i natt får jeg sove godt….vel, ikke enda 😳

Nå har jo hode begynt å pakke resten, og tenke på hvordan vi skal gjøre alt som står igjen.

Herlighet! Det kan jeg da tenke på i morra 🙄😲🤔

Men neida, det vil ikke denne hjernen her…det surrer og surrer oppi der 😁

Jaja, jeg gjør jo ikke så mye gæli mens jeg ligger her i senga og tenker da ☺

For i dag har jeg nemlig gjort mye rart, sånn som å prøve å drikke brus med korken på, og jeg skjønte ikke hvorfor det ikke kom noe brus…. Hjernetåka satte inn,  og jeg husker ikke engang alt det rare jeg har gjort. 😳😄

Selv om kroppen er sliten, og hodet med, så har jeg bare lyst til å stå opp og pakke…

Men nei, nå skal jeg bare….

…også skal jeg lukke øynene og sovne til duren fra mannen min. 🥰 Godt han sovna fort i kveld ihvertfall. Han skal jo opp ved 5 tida. 😳

Håper du sover godt, og drømmer søtt 😊

 

Skrev dette rund 00:30 tida, men fikk ikke postet det, så det blir både god natt,  og god morgen på en gang 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg