Feber?

Nei, heldigvis ikke. Bare sola  som skinner så lavt inn vinduet. Og grunnen til at jeg lurte på om jeg hadde feber er at jeg fikk et akutt tilfelle av arbeidslyst 😀

Kan fortelle deg hvorfor jeg fikk det jeg.  Joda, det hadde seg sånn at jeg måtte rense kaffemaskina, også ble det overfylt i skylleskåla, så det rant litt over. Da måtte jeg vaske og tørke opp dette, også kom sola samtidig og skinte inn gjennom vinduene, og jeg skal si deg at alle flekker og støv syntes veldig godt.

 

Jeg skyndte meg å ha igjen persiennene, tørket opp, og tok på meg og gikk ut en tur. 😉  Det var så mye lurere. Godt med frisk luft, sol og litt fin musikk på øret.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde godt den turen der. Feberen forsvant, og nå som jeg har kommet inn igjen er arbeidslysten borte. Ikke helt da, men mesteparten, for jeg ble sliten av turen 🙂

Så jeg tok like godt å skrev litt her istedet for å vaske jeg…var ikke det lurt kanskje?  Skal helt sikkert vaske en annen dag, jeg lover! 😉

 

God mandag! 😀

#feber #hverdag #blogg #vaske #sol #tur #flatåsen #kolstad 

18 kommentarer
    1. Det var kjempelurt! 😀 Her er det heldigvis overskyet og regn i dag, så de skitne vinduene er ikke så iøyenfallende akkurat nå.

    2. Kjempefine bilder du har tatt, og det ser ut som du har hatt en kjempefin dag 🙂 Lurt å komme seg ut en tur ja 🙂 Hvis jeg kjenner jeg er litt småsnufsen, er det godt å komme seg på trening for å svette ut. Det hjelper 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

      1. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for det. Ja, dagen har vært fin 🙂
        Håper du også har hatt en fin dag så langt. Ønsker deg en god kveld! 🙂

    3. Haha, så lurt! Frisk luft og greier, og mye fint å se – mye finere enn å stirre på vinduene hjemme 😀
      God ettermiddag og kveld!

    4. sola har det med å lete frem alt støv ja,det slipper jeg å tenke på for nå er sola borte hos oss og kommer først tilbake i februar :=) vaske kan en gjøre siden der er jeg enige,en må ut og nyte dei fine dagene ,for plutselig er dei borte igjen :=) koslige bilder da

    5. Synes du var kjempelur. Jeg lukker igjen gardinene jeg også, når jeg ser noe som trengs å gjøre 😀 Ha-ha. Andre ting som er viktigere 😀

      1. frodith: Ja, jeg syns det var veldig lurt å gjøre det sånn i dag. Kommer flere dager for slike ting. Trenger ikke gjøre det når det er så fint vær. Nei, i dag var det mye bedre med en luftetur 😀

    6. Det syns jeg var veldig lurt…ingen hast med vasking..så lenge du ikke venter storfint besøk da….Mye lurere og fylle opp energi lagrene ordentlig…for så å gjøre rent…så nyt de fine dagene! Flotte bilder!

      1. Toini: Tusen takk for det. Nei, her venter vi ikke mye storfint besøk. Kommer det noen er det barn og barnebarn, og da må jeg jo gjøre rent etterpå i tilfelle 😉 Nyt dagene du også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg