Farsdag

Mange følelser på en gang…

Når jeg plutselig så farsdagskort på butikken..

Jeg tenkte: Åja, jeg må kjøpe kort til pappa. Det er jo snart farsdag.

Så gikk det i samme sekund opp for meg; Jeg har jo ingen pappa å sende farsdagskort til! <3

Det gjorde nesten fysisk vondt med det samme. Har ikke vært helt forberedt på at det vil dukke opp slike ting fremover. Joda jeg har visst, og vet at den tida ville komme, men allikevel glemte jeg det nå som den tida er her.

Uansett om pappa er her eller ikke, han fortjener mange ekstra gode tanker på farsdagen, selv om jeg ikke har noen adresse å sende kort til. Heldigvis har jeg fortsatt svigerfar <3

 

 

#farsdag #pappa #kort #farsdagskort #blogg #hverdagen #livet

10 kommentarer
    1. Jeg har heller ingen pappa, men han ble borte for lenge siden, 20 år siden faktisk. Men jeg har fremdeles mamma, og det er jeg glad for. Får feire HENNE litt ekstra 🙂

      1. frodith: Så lenge siden ja. Jeg har vært heldig som har hatt faren min så lenge. Og vi får feire mødrene våre ekstra nå. Blir snart 80 års feiring for mamma 😉

    2. Ja det er en rar følelse å miste foreldre..jeg har ingen igjen, og tar meg i å ønske å ringe mamma mange ganger…senest i helgen….Det er trist..men man får heller sende gode tanker….

      1. Toini: Ja, det tar litt tid før man venner seg til at de er borte. God tanker, og gode minner har jeg, og det går bra. Var bare en rar følelse i dag. 🙂

    3. Ja, de dagene kommer de også. Kjenner det igjen. Men vi får tenke på det som har vært og være glad for gode minner. Her blir mannen i huset feiret, så kake blir det nok den helga. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg