Et livstegn

Bare så du skal vite at jeg er her  🙂

Kommer bedre innlegg snart, tror jeg 🙄😉 Bare vært litt mye som skjer.

Ikke minst at vi har vært i konfirmasjon til eldste barnebarnet mitt. Det ble en veldig koselig dag. 🙂

Du som følger meg på Facebook og Insta har jo fått med deg litt bilder av hvor jeg har vært, men du som ikke gjør det lurer kanskje på hva jeg driver med. 🙂

Nå er jeg på vei til jobb igjen, og turen tar bare 6 min i motsetning til 45 min før, med buss… Jobber et annet sted et par uker nå.

Men jeg lever i beste velgående 😀

20190507_074038

På vei til jobb i dag

 

#livstegn #jobb #myesomskjer #hverdagen

12 kommentarer
    1. Så bra da! Gratulerer med barnebarnet. Tiden flyr avsted i våren. Her kom det regn i dag og et var godt. Naturen skrek etter vann. Kos deg videre i våren!

      1. Tusen takk for det. Ja, tiden flyr virkelig raskt 🙂 Er visst meldt regn her også i helga, og det er greit med litt nedbør så lenge den ikke kommer i snøform 😉 Kos deg videre du også! Klem 🙂

    2. Så koselig å høre fra deg igjen 🙂 Her er litt stille i blogg-blokkene om dagen. Mange som pauser litt tror jeg. Men snart er det 17. mai etc, og da plopper folk opp igjen 🙂

      1. Nei, du har nok ikke oversett meg, det har vært dørgende stilt fra meg. 😉 Må ha tid til overs og tid alene for å blogge, og ikke minst ork når jeg kommer hjem fra jobb 🙂
        Tusen takk!

    3. Har selv vært fraværende pga mye å gjøre, spillejobber på fløyta, trening og korøvelse med forberedelse til konsert 23.05.2019. Skal ta meg på tak i uken her for å komme etter 🙂 Blogg har blitt nedprioritert 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld ❤ 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg