Et lite innlegg…

På tide med et lite innlegg. Her går dagene i full fart. Noe å holde på med hele tiden, og finner jeg ikke på noe selv, så finner mannen min på noe for meg. 😉

I går kjørte jeg et par ærend for ham, også viste det seg at alt var forgjeves. Jaja, noen ganger kjøper man katta i sekken…eller plata som ikke kan brukes likevel. Vi har bytte av varmtvannstank i dag, og da tenkte mannen min at vi skulle ha plate under så det skulle bli tett og fint, men det går ikke å bruke den. Så da får han bruke den til noe annet. Men tanken var god! 🙂

Ellers går dagene i trening, litt shopping, og husarbeid og matlaging. Synes dagene flyr jeg. Prøver å rekke å kose meg også, og det får jeg til sånn i små etapper. Er i grunnen ganske god til å kose meg.  Holder med at jeg skal spise lunsj det. Da kan jeg glede meg over brødskiver med leverpostei og sylteagurk, og ei med hjemmelagd stikkelsbærsyltetøy. Et glass melk, og litt kaffe. Og så kan det hende jeg tar to ruter med mørk 70 % kokesjokolade til slutt. Da kooser jeg meg skikkelig! 🙂

Eller når jeg går en tur, og kjenner den friske lufta, og nyter naturen…  Jeg er ganske god på å kose meg med småting. 🙂

I dag blir det litt julebilder på bloggen. Jeg måtte handle ferdig adventspakker til kalender, og da fikk jeg julestemning av all julepynt. Mye man får lyst til å kjøpe, men vi har jo allerede mer enn nok, så jeg får nøye meg med å se. 🙂

Men en ting jeg synes er litt dumt, er at julepapiret nå for tida er så dårlig. Før kunne man ta vare på papiret fra år til år, og bruke det på nytt (mora mi var flink til det) men nå går det i stykker mens man pakker inn. Opplever du også det?

 

 

Nå vil jeg ønske deg en flott onsdag, for nå skal jeg snart kose meg med lunsj før jeg stikker på trening. 🙂

 

 

#blogg #jul #adventskalender #pakker #julegavepapir #lunsj #hverdag #hverdagen #foto #julestemning #juleting

10 kommentarer
    1. koselig med hjemmesysler :))jeg ser ingen bilder så julestemningen må jeg bare tenke meg :)) julepapiret har blitt dårligere ja,mye tynnere og det revner fort,jeg har løst det med å pakke alt jeg skal pakke inn i esker,samler hele året,da går ikke gavene i stykker 🙂

      1. frodith: Gikk fint på trening…og koser meg alltid når jeg først kommer dit. Men spinning som vi hadde mandag, det var ikke noe for meg. Men skal være med neste gang likevel 😉

    2. Jeg liker også å kose meg med småting :)) Julepapiret er ikke som det var før nei..men nå har jeg ikke så mange gaver å pakke inn lenger heller…
      Begynner å ane at jula nærmer seg ja .. Ha en fin kveld <3

    3. Ja julepapiret er dårlig..man må se etter tykkere papir..eller rett og slett bruke gråpapir med litt jule klistremerker…men det finnes julepapir som er tykkere..Du må ha en god kveld!

    4. Hei!
      Ja julepapiret er ofte tynt………… jeg kjøper det som er brunt/papir man sender pakker i – bruker ofte det og har fine band rundt. Synes det blir flotte gaver. Også har jeg et rødt tykkere julepapir jeg nettopp har pakket inn kalenderpakker i 🙂 – vet ikke om det er noe slikt miljøpapir………………men tykkere er det 🙂
      Ønsker deg en flott dag!

      1. Etdiktomdagen: Takk for tips 🙂
        Søstra mi bruler sånt brunt papir, og det er fint det..men nå er jeg så veldig glad i julepapir jeg da. 😉
        Får se om jeg finner tykkere neste gang jeg må ha. Nå får jeg bruke opp de rullene jeg har på beste vis først. 🙂
        Takk! Ønsker deg også en kjempe fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg