Español

I dag skal jeg skrive et lite innlegg på spansk på bloggen min.

Av en eller annen grunn har jeg visst lesere fra Spania også. Mest sannsynlig er det nordmenn som har forvillet seg inn, men skulle det være spanjoler, kan de jo få en liten hilsen på spansk 🙂

Hola tu qué lées mi pagina desde España. Si no eres de Noruega, me gustarìa saber quién eres.  🙂

Y tambien me gustarìa conoserté, y saber si tu tambien tienes una pagina/blogg. 🙂

Un saludo para ti de mi parté. Espero qué te encuentras bien!

Un abrazo desde Noruega 🙂

20190217_145303.jpg

 

#spansk #español #norge #noruega #conocer

8 kommentarer
    1. Skjønte den jeg også 🙂 Jeg brukte ikke google translate en gang.

      Har alltid likt Spansk som språk, og tok for 4-5 år siden kurs i dagligspansk for å lære det mest grunnleggende 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Spansk er et vakkert språk, som jeg dessverre ikke mestrer 😊 Er dette noe du har lært deg for de det var gøy, eller var det i jobbsammenheng?

    3. Så herlig, og gøy du har lesere i Spania 🙂 Datteren min kunne oversatt hvis hun var hjemme, men mor sliter bittelitt, hehe.. I fjor vår bestemte jeg meg for å lære meg spansk via kurs på youtube. Begynte med grunnleggende ting, høflighetsfraser, og noe mat – slikt som jeg kunne fått bruk for i spansk hverdag 🙂 Hm.. kanskje jeg skal ta det opp igjen…? Liker jo språket veldig godt.
      God kveldsklem til deg, Heidi ❤ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg