England

I mars 2004 fikk jeg muligheten til å besøke min venninne fra ungdomsskolen, som bor i Godalming i England

Det var en opplevelse ettersom jeg ikke har vært i England tidligere. Jeg fikk vært i London også. Der gikk jeg omkring alene, brukte kart, og folk som så jeg sto og så på kart de var veldig hjelpsomme. Så jeg fant både Madam Tussauds, London Eye, Big Ben m.m. Båttur ble det også.

Lar bildene tale for seg. 🙂

 

 

Her fikk jeg ikke komme inn….skjønner ikke hvorfor? 😉

 

 


 

Gikk også gjennom Hyde Park.

 

Fin utsikt fra London eye selv om det var tåke akkurat denne dagen…

 

 

 

 

 

 

 

Når jeg skulle inn på Madam Tussaud sto det en voksdukke i ei trapp ved inngangen, de ser jo så ekte ut at man nesten kan tro de plutselig begynner å bevege seg.  Nå er det bare det at denne “dukka” hoppet plutselig fram, så jeg skal si deg det var en del som hoppet i forskrekkelse da. 🙂 Jeg var heldigvis ikke så nærme, men kjente godt det rykket i kroppen. Og for å si det sånn; jeg gikk ikke inn i “skrekk” avdelingen. 😉

 

 

Ettersom det i dag er 20 år siden Diana døde, må hun også få være med. Husker godt den dagen! Det var tragisk, og trist.

Måtte jo være med på et bilde jeg også 😉  Det var den gang da….sånn førbilde 😀  Kjenner meg nesten ikke igjen selv. 😉

Dette var vel nok “dukkebilder” for i dag. 🙂 Du kjenner vel disse?

 

Så går vi over til Godalming, der min venninne fortsatt holder til. Et fint lite sted.

 

 

 

 

 

 

 

Det var veldig greit å være der på besøk, i stedet for vanlig turist. Fikk sett mye mer av landsbygda også. Fint i England, men det var ikke mye sol mens jeg var der. 🙂

 

#england #natur #naturbilder #foto #blogg #bloggno #hverdagen #hverdagsbilder #godalming #madamtussauds #bigben #londoneye

 

 

 

20 kommentarer
      1. Ei_heks: Ja, det tenkte jeg også. Har jo vært der bare den ene gangen. 🙂 Veldig fin by synes jeg! Også var det så enkelt å gå der alene også, med kart vel og merke 😉

    1. Ser ut som du hadde en flott og koselig tur =) Planlegger en London-tur til neste år, sammen med bl.a søstera mi…og det gleder jeg meg masse til =) Kjempeflotte bilder =D

    2. Heldig du er som har vært i England 🙂 fine bilder.
      Håper å få dratt dit en dag selv. Var jo meningen å ta en tur dit da rygge flyplass fortsatt var oppe og gikk, men kom aldri så langt :/

    3. Det er jo lov å håpe, men få no se. Er ikke veldig optimistisk for at det skjer. Nå må det nok skje noe i regjeringen først i allefall tenker jeg

    4. Så masse flotte bilder 🙂 Ser spennende og fint ut.. Har aldri vært i London eller England. Skulle for 10 år siden men så var pappa alvorlig syk (og døde) så da ble det jo ikke til at vi dro.. men alltid hatt lyst til å se London.. får se om jeg blir frisk igjen om jeg orker.. Mye særpreg i England :))

      1. annebe: Takk for det! Ja, om du skulle orke etterhvert så er det vel verdt å ta turen dit. 🙂 Livet byr på slike tunge tider innimellom, og vi har også blitt forhindret av både andres og vår sykdom ved flere tilfeller. Tungt når det står på, og savnet blir stort etter foreldre! <3

    5. Har vært i London noen ganger jeg også. Sist gang i 1991 kanskje..Med lærerutdanninga 🙂 Det var spennende, og vi kjøpte mye forskjellig. Morsomt med markeder.. Nei..forresten, vært etterpå også , med elever… i 1998 kanskje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg