Endelig sommertemperatur! 🌞

Ikke noe er som å våkne opp til 18° og sol, klokka 07.30..

Ettersom det er siste dag i juni, så var det på tide at varmen kom til Trøndelag også.  Vi klager ikke på det..😎

Jeg vurderte å ta årets første bad også. Tidligere har det alltid fristet til det når det er så varmt som i dag…. Men noe har skjedd…..lurer på om det er fordi jeg har blitt “voksen”?

Det er vel nå rundt 10 ° i sjøen, og hvor mange grader det er, har aldri hindret meg før. Det har bare vært å springe uti.

Men i dag kom jeg kun til litt opp på lårene, og det var nok..det var for kaldt 😁 Også var det så mye ekkel tang..sikkert krabber der også, for det så jeg tidligere i dag når vi ryddet vekk en del stein og tang for å gjøre klart til støping.

 

Så til tross for at sjøen blinket og fristet, kom jeg på land med helt tørr bikini. 🙄

Nå skal det sies at det har vært helt greit å slappe av i hagen hele dagen også. 😃

Olav fant fram hengekøya, og det er aldri feil. Å ligge der og kjenne sval vind, høre det rasle i bjørkeløvet og nesten sovne, gjør godt for kropp og sjel. ☺

Med nyklipt gras, og blomstene i full blomstring, var det bare å nyte årets første skikkelige sommerdag temperaturmessig! 🌞

 

Når rådyrmamma med ungen sin kom springende forbi, da vi var på vei opp fra sjøen, ble det en fin avslutning på en solrik dag! ☺

#sommer #temperatur #sommervarme #trøndelag #blogg #bloggno #foto #varmt #rådyr #natur #blomster #sjø #bading #kaldt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg