Endelig mandag! :)

Er det det sier du. 🙂  Ja, helt greit med mandager, men helga har vært veldig rolig og koselig!

Vi var som jeg tidligere sa, hos svigerfar på lørdag. Der ble det et par timer med skikkelig god rengjøring, og fjerning av julepynt. Mannen min var i mellomtida ved Huset i Gjengstøa for å sjekke at alt var i orden, og det var det.

Olav lagde fårikål fredag kveld som vi hadde med oss, så det ble en skikkelig god middag, på enkelt vis ettersom det bare var å varme opp denne, og koke poteter. Vi hadde en fin dag, og det var nydelig vær ute, men veldig kaldt! 11 minusgrader på Kyrksæterøra, og hele 15 over fjellet.

Så vi holdt oss inne, så på ski på tv, pratet og koste oss.

Søndag ble også en innendørs dag, ettersom forkjølelsen sitter i er vi litt forsiktige med å gå ut når det er så innmari kaldt. Jeg holder jo på med disse albumene våre, så nå er det bare 2016 og 2017 igjen, så er jeg ajour. Skal bare skrive litt her først, før jeg fortsetter med det.

I natt ble det lite søvn, men kom meg tidlig opp likevel, og var og trente før kl 08. Er så godt det, for da er det så mye igjen av dagen når jeg kommer hjem. Da satte jeg brøddeig, og strøk klær, og kunne dermed spise helt ferskt brød til lunsj. Det er noe at det beste jeg vet 😉

Jeg har også litt tanker om et innlegg som skal fortelle mer om meg og livet mitt, men det skal jeg bruke god tid på. Du skal få et bilde av meg som forsmak 🙂

Ønsker deg en fin mandag, og håper du har det bra. 🙂

#mandag #blogg #trening #hjemmebaktbrød #hverdag #hverdagen

 

14 kommentarer

Siste innlegg