Endelig godt i gang! 😀

Og hvis du lurer på hva jeg er godt i gang med, så kan du bare se her. Lager fotoalbum. Ikke slanking som du sikkert trodde. Alle er vel godt i gang med det på nyåret?.  Ikke vi 😁

Samtidig ser mannen på tv, gullgraving i elver. Og det er fredag og helg, så da kan vi kose oss med kaffe, sjokolade og litt fyrstekake igjen. Har vi det godt eller? 😉

Ja, det er vi begge enige om her i Huset. 🙂 ❤️

 

God fredag! 🥰

 

Hvis du ikke har fått med deg morgenens innlegg, kan du lese det HER

 

 

13 kommentarer
    1. Det høres ut som dere storkoser dere og det holder jeg med dere i.🤗👌🏻
      Ha en fin fredagskveld!🤩

    2. Å ja – dere har det godt! <3 idag fikk jeg min fotobok med bobilturer 2022! Det er stas altså….! Jeg koser meg når jeg lager den, og det var fint og bla i den! Nyt kvelden – God klem <3

      1. Å, ja, det er så artig 😀 Må ha bildene i album, for det er mye artigere å kikke i dem, og å vise fram ☺️ Her har vi nytt kvelden. God natt, og klem til deg ❤️

    3. Ja dere koser dere!
      Mitt fotoalbum for året 2022 er på vei fra FotoKnudsen i disse dager 🙂 Jeg har syslet med det tidvis gjennom hele året, og nyttårshelgen kom siste bilder på plass 😀
      Artig med slike album 🙂

      God lørdag til dere 🙂

      1. Takk for det. Ja, jeg prøver også å lage albumet igjennom hele året, men i år har det vært for mye annet, og lite ork. Blir godt å komme i havn med det. Kommet til juni 😉 Veldig koselig å kikke i album, både eget og andres 🙂 Har begynt på albumet for 2023 også, så det håper jeg å lage fortløpende. God lørdag! Klem <3

    4. Så koselig. Jeg har startet på album også, men er skikkelig på etterskudd med feriebilder. Gøy å se gjennom bildene da og så blir det album etter hvert. 🙂 Lykke til med ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg