Endelig fredag! :)

Ikke fordi at jeg har ventet så lenge, for uka flyr jo.  Men det er koselig med fredag. Og jeg har jo vært hjemme i nesten hele dag.

Startet dagen tidlig, så jeg har rukket en del allerede.  Første punkt på dagen var jo trening, for det har jeg gjort bare hjemme denne uka. I dag var det på tide å gå en tur på Fitnesspoint igjen.  Men du verden så tungt det var å trene, forkjølelsen sitter virkelig i kroppen kjenner jeg.  Føler meg litt som en zoombie, kunne sovne der jeg sto. Og det til tross for gode netter denne uka, ihvertfall når det gjelder søvn. Om den er helt god kan diskuteres, jeg drømmer jo så mye.

20190118_084636

Men tilbake til fredagen.  🙂  Det snødde da jeg gikk, og snødde på vei hjem, men bare litt. Utfordringa var at det var måkt i går, og med så lett snø oppå var det jammen meg glatt under.  Så joda, jeg falt igjen jeg, men denne gangen gikk det bra.  Bare litt flaut for han som kom rett etter meg, han bare smila og gikk videre. Spurte ikke hvordan det gikk med “gamla” engang.  😉

20190118_084532

Som du ser har vi mye snø, og det er jo bare fint da.

20190118_084608

 

20190118_085423.jpg

 

20190118_085417

 

Vel hjemme var det bare å sette i gang med å lage fiskegrateng.  Olav tok opp masse torsk og lyr i går, og jeg brukte formiddagen til å lage mange middager med fiskegrateng både til oss og svigerfar.

 

Satte en brøddeig innimellom også, så nå lukter det nystekt, hjemmebakt brød. Dumt jeg har spist lunsj  😀 Blir kanskje en smak til kvelds i stedet da.

Håper du har en fin fredag, og jeg ønsker deg en god helg!  <3

 

Utsikten fra verandaen akkurat nå 🙂

20190118_130326[1]

 

 

#fredag #trening #fiskegrateng #brød #snø #hverdagen

12 kommentarer
    1. har ikke fått med meg att du har flytta,håper jeg finner deg på bloglovin om ikke annet for jeg kan ikke huske å ha sett deg på forsiden til blogg.no.
      Ja nå er det vinter og vi har rikelig med snø både du og eg,deilig med fiskegrateng ,smart å lage opp noen porsjoner,den har ikke jeg tenkt på :=)

    2. Ja, det er kjekt å ha ferdig fiskegrateng. Blir jo samme rotet med både lite og mye når man lager, så har man fisk er det veldig greit. 🙂 Joda, jeg har flytta, og du finner meg på bloglovin. Og du kan velge å trykke på følgerknappen på bloggen min også. Den skal ligge på høyre sida 🙂

    3. Ååh, først – gratulerer med ny blogg, unge dame 🙂 Like greit å ta skjea i egen hånd og finne seg et eget bloggkrypinn, i stedet for å vente på å kanskje bli vraka 😉
      Ser det er skikkelig snøland i trøndelag også. Her i de dype skoger på østlandet også, og begynner å bli bra kjølig her med 18 minus, og kaldere skal det visst bli. Gjelder å kle på seg, eller bli inne 😀
      Nå har dere fiskegrateng for en stund, og hverken svigerfar eller dere skal sulte ❤ Godt jobba!
      Jeg har faktisk aldri laget fiskegrateng fra bunnen av. Sjelden laget det i det hele tatt. Men jeg synes det er veldig godt 🙂
      Ha en fin fredagskveld, Heidi!

      1. Tusen takk! 🙂 Og veldig hyggelig å bli kalt unge dame 😉
        Ja, jeg fant ut at det var like greit. Håper jeg har valgt riktig. Ser at du med flere har valgt Nouw. Men så langt er jeg veldig fornøyd. Enkel å bruke, og etterhvert finner forhåpentligvis følgerne mine meg igjen. De fleste følger meg på bloglovin, så da går det nok greit.
        Ja, dere har det kaldt på Østlandet. Mora mi klaget over det i dag og hun var bare inne 😉
        God fredagskveld, og lykke til med ny blogg! 😘

    4. Skal si du har laget mye godt her 🙂 Ble jammen meg sulten. Så flink du er ❤ Var da ikke snilt av han som gikk bak det. Synes nå han kunne hjulpet deg og spurt om det gikk bra.

    5. Ser ut som det blir fine bilder og ryddigdesign på bloggen her 🙂 Snø oppa glatta kan være skummelt ja, dårlig han ikke spurte hvordan det gikk..selv om jeg helst vil være usynlig i slike situasjoner..hehe..Godt det gikk bra med deg.

      Hjemmelaget fiskegrateng er nydelig mat..nam ! Flotte vinterbilder med mengder av snø… Fredagsklem <3

      1. Tusen takk! Ja, jeg vil også helst være usynlig i slike tilfeller, men han kom jo rett bak meg. Godt jeg ikke fikk han til å falle også 😀
        Ja, jeg er kjempe fornøyd med bloggen så langt. Føles mye enklere enn den jeg hadde på blogg.no
        God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg