Jeg ble ferdig! 😀

Som jeg skrev I går så malte jeg første strøket på vinduet i stue 2.

I dag tok jeg fatt på strøk nr 2 med grunning, mens Olav gikk tur med “sinnataggen” 😄

Du ser han ved bjørka ☺️

Etter lunsj, malte jeg et strøk med Egghvit, og det trengtes bare et strøk.

Så nå kan jeg si meg ferdig med vindusmalinga i den stua 😀

Vi fikk slappet av litt ute på terrassen, og Nemi med matmor og matfar kom innom og fikk is og kaffe. Nemi koser seg seg under ripsbusken i skyggen. Det ble jo hele 25° i dag 🙂

Sola skinte mellom skyene, og varmet godt

Etter middagen så det ut til at det skulle bli regn, men det bare blåste skikkelig, og blåste bort 😀

 

Etter en hvil på sofaen etter middagen, ryddet jeg bort malinga,  hentet de nyvaskede gardinene på loftet, og hang de opp. Nå var malinga helt tørr.

Venter med å sette blomstene i vinduskarmen til i morra. Det må herdes først ☺️

Vi synes det ble så lyst og koselig med hvite karmer 🙂

Ønsker deg en god helg med gårsdagens solnedgang 🥰

Vi er så heldige at selv om dagen har vært grå og overskyet, komme sola til kvelds 🌞

 

9 kommentarer
    1. Det blir så fint med de hvite karmene 🥰 Naturen hos dere er så fantastisk, og jeg kjenner jeg er bittelittegranne misunnelig 😉 Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, det ble fint med hvite karmer.
        Og jeg forstår om du blir misunnelig, for vi er virkelig heldige som har fin natur rundt oss på alle kanter.
        Føler meg så utrolig heldig, for jeg nyter det hver dag, hele tiden mer eller mindre. 🥰
        God fredagskveld. Klem ❤️

    2. Det er så herlig å være ferdig med maling av vinduskarmer – og få opp rene gardiner og bare nyte arbeidet 🙂 Godt med alt som er gjort 🙂
      Og vakker solnedgang!
      God lørdag til deg – nyt dagene 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg