Enda et prosjekt i mål 😀

Jeg er lite her inne for tida. Har måtte prioritere andre ting som du kunne leste HER

Har så lite energi og ork, og hodepine hver dag, så pc,n blir lite brukt. Ikke orker jeg så mye tlf heller. Men skal prøve å få lastet inn bilder fra de siste dagene.

Har faktisk fått ferdig trappa – endelig! Den ble jeg ferdig med i går 😀

Da er hele trappa ferdig med teppeflis. Så godt å komme i mål ☺️

 

Og det var på tide å skifte sengetøy og støvsuge etter all jobbinga med teppeflis. Det støver når jeg klipper og skjærer dem, så det var gårsdagens gjøremål.

Etter litt hvile, middag og litt hvile igjen, gikk mannen en tur til søskenbarnet sitt, og jeg gikk en aldri så liten tur.

Det ble så fint vær, og jeg hadde behov for frisk luft, og å gå en tur alene.

Jeg satt litt nede ved sjøen, hørte på bølgeskvulp, og bare nøt å være til 🥰

Det gjorde godt, og når jeg kom tilbake, satte jeg meg til å male litt.  Stille og rolig i huset, for mannen ble borte lenge han. Noen ganger er det godt å være alene en liten stund, og jeg har jo fortalt deg før at jeg har behov for alenetid, noe det blir lite av så lenge jeg ikke orker å gå så mye tur.

Men da nyter jeg desto mer når jeg endelig klarer det ☺️

Ble nesten ferdig med et blomsterbilde som jeg har holdt på med noen dager. Gjorde siste finish i dag.

Ikke god på å male blomster, så dette er 3 versjon, og da ble jeg litt mer fornøyd. Men langt igjen enda ser jeg. Det er litt bedre i virkeligheten, enn her, men du skal nå få se det likevel 😁

Håper du har det fint, og at du nyter at det er høst. Det gjør jeg…sånn innimellom 😉☺️

Du får en ekte rosebukett også. Den kom mannen hjem med i går 🥰

16 kommentarer
    1. Her har du vært veldig flink. Trappen, turer og malingen var vellykket:)
      Herlig når mam får det til til tross for lite energi ❤️

    2. Trappa ble skikkelig fin!🤩👏🏻
      Kan tenke meg at det er kjekt at den ikke blir så glatt.
      Nydelige turbilder og sannelig er du flink til å male også.🥰👌🏻

      1. Tusen takk. Veldig kjekt med teppe i trappa. Merker godt forskjell, også er det varmt og godt å gå barbeint på ☺️
        Artig å male, men må finne ut hva jeg fikser best etterhvert 😀🥰

    3. Så fin trappa blei – du er flink altså! Og de bildene – med det fine lyset – o la la…..! Liker blomstene på bildet ditt – stilig! klemmer <3

    4. Gratulerer med fin, flott og ferdig trapp! 😊 Flotte rosebuketter! 😉 Bølgeskvulp er gode lyder og bevegelser. – Noe du har muligheten til å nyte rett som det er 😊

    5. Blir glad av å se på blomsterbildet ditt.Og naturbildenen var så nydelig. Håper energien din er blitt bedre. Er så kjedelig når det er slik. Skulle vært en brønn man kunne drikke ut av. Klem <3

      1. Tusen takk. Så koselig at bilde gjorde deg glad 😀❤️
        Ja, det hadde vært kjekt med en energibrønn ☺️. Fortsatt på lavmål her, men håper det går oppover snart. Og det håper jeg for deg også. God klem 🥰

    6. Du er jammen flink til å ta små steg med den trappa. Ble fint det. Bildet ble jo et blomsterbilde. Stilig. Du bestemmer jo selv hvordan det skal være i farger og form. Alt er rett. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk for nok en fin tilbakemelding. Trappa måtte tas litt om gangen, men jeg ble da ferdig ☺️
        Og. bildene blir jo slik jeg bestemmer….nesten ☺️. Blir som regel litt annerledes også, men noen ganger blir jeg fornøyd 😄 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg