En tung, og allikevel koselig dag ☺️

Det kan bli koselig selv om hele kroppen, og hodet skriker etter oksygen og energi når jeg våkner.

Jeg fikk nemlig melding i går fra Ingunn, hun som bor på andre siden av sundet her, om jeg hadde tid til å komme en tur.

Hun trengte hjelp til strikking, for jeg var så flink til det, skrev hun. 😳

Vel, jeg måtte jo si ifra, at jeg absolutt ikke er flink til å strikke, å ihvertfall ikke lese og forstå mønster etc. Bare å spørre Randi Natheless    ☺️

Men jeg kunne da komme for å skravle litt…

Så jeg gikk dit ved 11 tiden i dag. Det tar under 10 min, men det var langt nok i dag ☺️

Heldigvis var det opphold da jeg gikk, for det har sludda, hagla, og regna i byger i hele dag

Vinka over til mannen min ☺️ Men tror ikke han så det 😄

 

Jeg gikk hjem igjen etter et par timer, og da var det bare å finne sofaen. Hadde jo blitt servert mye godt, så jeg var mett kan du si 😁

Lite bilder på turen hjem, men litt granbar var jo fint motiv 🙂

Utpå ettermiddagen lagde jeg middag,  og i dag ble det stekt sei igjen.

Resten av ettermiddagen og kvelden har jeg stort sett ligget på sofaen. Jeg sliter så med pusten, og brystryggsmerter igjen. Er tilbake der jeg var før Utblokkinga  og jeg kan ikke si jeg liker det.

Tiden får vise hva det er…for jeg har ikke mulighet til å ligge på sofaen hele dagen. Gjør minimalt i huset, men noe må bare gjøres.  Og Olav har nok annet å gjøre, i tillegg til at han heller ikke er bra, så sånn går no dagan.  Ellers har vi det bra😂☺️

 

14 kommentarer
      1. Tusen takk for det Margrethe 🥰.
        Jeg har legetime i slutten av mai.. Fastlegen min hadde ikke tid før da.. Ta litt blodprøver og sånn.
        Har vært så mange ganger på akutttime nå pga øyekatarr så jeg prøver å la være med flere slike timer. Går seg vel til, og mest sannsynlig er det vel PEM pga ME tenker jeg. Liker ikke det heller da 😁
        God klem 🙂❤️

      1. Tusen takk. Veldig koselig med en besøkstur, og heldig jeg som har slike fine venner i nærheten ☺️
        Skal til legen om en mnd tid, så jeg får sjekke litt da 😊
        Ha en fin kveld du også 😀

    1. Du ER flink! Uten å spørre om hjelp kommer man ingen vei med nye prosjekter og du beviste at du klarte å strikke sokker du!!!!! Liker ikke at du ikke føler deg bra. Kan du ikke sjekke det opp igjen? Kanskje det er noen småårer som også må fikses? Tenker på deg og ønsker deg en fin dag. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk Randi. 🙂 joda, jeg er flink, men ikke så flink at jeg kan hjelpe andre. Men jeg lærte meg patentstrikk når jeg var hos henne, for det var det hun holdt på med 😉 Jeg skal sjekke opp…skal til legen i slutten av mai. 🙂 Dagen i dag har vært fint, sol ute, og orket litt mer. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg