En solskinnsdag i september, og litt oppsummering

Det har gått noen få dager uten at jeg har vært inne på blogg nå.

Ikke har jeg lest, og ikke har jeg skrevet. Har holdt på med litt andre ting sjø ☺️

Det siste innlegget jeg skrev, finner du her

Spørsmål og svar

Søndag var en regntung dag, ikke noe nytt forsåvidt, men vi benyttet ettermiddagen til en tur på Kafé Koselig på Kyrksæterøra.

Vi spanderte middag på søstra til Olav og mannen, for de har begge bursdag.

2 trøtte typer her, litt slitne, men ellers bra 😄

Det ble en koselig ettermiddag.

I går måtte jeg handle litt, så jeg dro igjen på Øra, mens Olav la ned noen trær for søstra.

Etterpå ble det å se på begravelsen i London. Vi måtte ha med oss det

Lånte bilder fra NRK.no

I dag våknet vi til vindstille vær, og 6°  Det var helt nede i 3° i natt

Etter frokost gikk Olav ut, og jeg hørte han romsterte i kjelleren.

Etterhvert kom han og sa at han trengte hjelp, og jeg hadde allerede kledd meg for å gå ut. Tenkte å gå en tur ned til sjøen.

Men først måtte jeg hjelpe Olav med å bære opp saga. Han skulle til med å lage søppelstativ.

Vi har endelig fått alle 4 søppeldunkene, så da må vi ha et sted de kan stå uten at de blåser bort ved første storm.

Som sagt, jeg gikk deretter som tenkte  ned til sjøen

Det var så vakkert i dag, og det ble blå himmel og sol

Det er så godt å sitte litt her, og bare nyte stillheten ☺️

Men jeg forsto, at jeg kunne ikke sitte lenge, for hva annet skal man bruke en flott solskinnsdag til enn å lage søppelstativ? 😁

Du skal få se om vi fikk det til, i neste innlegg 😉

9 kommentarer
    1. Klart søppelstativet må opp. Plutselig kommer det en høststorm! Men veldig vakkert nede ved sjøen hos dere. Satt og kikket på begravelsen hele dagen jeg også 🙂

    2. Så koselig med familietreff og god mat 🥰 Smart med søppelstativ, for snart uler vel vinden som besatt rundt hushjørnene. Her sto tv’n innstilt på Sky News hele dagen, og jeg fulgte mer eller mindre med både før, under og etter begravelsen. Jeg er jo stor royalist, så det var litt viktig for meg å få det med. Håper du får en fin tirsdagskveld 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg liker å se de kongelige, og litt pomp og prakt.
        Også har jeg jo vært i London, så jeg kjenner meg igjen også 😀
        Ja, vi må ha stativ, for det går nok ikke lang tid før høststormene setter inn ☺️ God natt. ❤️

    3. Det er veldig kjekt med søppelstativ. Å løpe rundt å plukke opp boksene er ikke noe kjekt. Nydelig høstvær hos dere og da er det godt å komme ut i frisk luft.☀️🍂🍃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg