En sånn dag

I dag er en sånn dag, en dag hvor gode følelser er sterkest. Hvor jeg kjenner at det er godt  leve. 😀

 

Ja, akkurat sånn. Med et skøyeraktig glimt i øyet. Og selv om dette bildet ble tatt i går, så er det slik jeg har det i dag. 😀

 

Hva som er annerledes? Nei, si det. Jeg har de samme smertene, jeg har de samme tinga som enkelte ganger gjør dagen tung å bære. Så kanskje det at jeg var modell for en dag gjorde sitt til at dagen i dag er god? 

Eller først og fremst at Olav ba meg med på kino i går? Det var jo det som igjen førte til at jeg ble modell for en dag. Var så godt å skulle ut litt, sminke seg litt, pynte litt på den middelaldrende dama, at det førte til flere artige ting, og derfor danser jeg gjennom huset i dag. Hører på god musikk, og nyter å leve!

Nyter at akkurat i dag, akkurat her og nå, så har jeg det godt! <3

 

Gir deg en god klem med ønske om en god dag for deg også! <3

 

#engoddag #godefølelser #smil #blogg #hverdagen #enslikdag #ego 

17 kommentarer
    1. Flotte bilder av deg 🙂 Ja det frisker opp oss alle å finne på noe annet, en gang i blant. Godt å lese at du har det fint. Positive ting er godt å lese, bare det ikke blir alt for meget av det hehe
      Nyt dagen i dag og jeg håper at du har det like fint i morgen <3

    2. Kjempeherlig med slike dager 🙂 Så koselig med kino da. Vi i syforeningsvenninnegjengen min var på kino på mandag, og vi så “Mamma Mia”. I går var min kjære mann og jeg på på konsert med A-Ha på Sverresborg. De gutta der holdere det still going strong. Det holdt koken 🙂
      Kjempefin du er på bildene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Sø deilig med sånne dager – da skal man bare suge til seg og kjenne på den gode følelsen! Kino er gøy, men sjelden jeg er der. Dvs jeg var på kino sammen med mine to døtre for to uker siden. Da så vi Mamma Mia! Here we Go Again! Den hadde flott musikk og var fin underholdning, selv om filmen i seg selv ikke var supergod. Mannen og jeg har også snakket om å dra på kino i helgen, så kanskje vi gjør det. Tar en matbit og koser oss. Nyt helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg