En rolig lørdag

Vi har hatt en fin og rolig lørdag.

Den startet med frokost, før vi dro og handla. Hadde noen ærend både på Biltema, Europris, Kiwi og Obs.

Greit å gjøre unna sånn tilbuds og ekstra handling på lørdag formiddag før der blir for mye folk. 🙂

Det regna på morran og formiddagen, men ble sol midt på dagen. Ettersom vi skulle ha besøk, ble det ingen tur ut.

Jeg lagde pizza igjen for vi hadde lovt dem det for lenge siden. Og den falt i smak heldigvis.

I dag tok jeg ikke bilder av hverken mat eller gjester. Glemte det helt bort jeg.

Men vi hadde en koselig dag, og jeg trenger ikke ta bilder hele tiden får jeg høre  😉

Så da blir det bilde av fiskene på TV akkurat nå i stedet. Programmet “Den blå planeten”

God lørdagskveld! 🙂

20190216_204241

 

#lørdag #besøk #pizza #gjester #regn #sol #handle #helg

4 kommentarer
    1. Litt deilig å ikke tenke på disse bildene hele tida også. Å bare VÆRE 😀 Jeg har heller ikke tatt særlig bilder i dag. Men i MORGEN har jeg lyst 🙂

    2. Rolige lørdager er veldig deilig 🙂
      Jeg er også slik at jeg helst handler tidlig, mindre folk – uansett hvilken ukedag det er 😉
      Høres ut som dagen din var god ❤ Klem til deg

      1. Det gjør jeg også. Er som regel det kl 9 hvis jeg skal handle mye. 🙂 Dagen var fin den ja. Nå er vi klare for søndagen og nok en rolig dag 😉 God søndag! Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg