En liten titt

Ja, du skal få en liten titt på adventspyntinga  mi 🙂

Nå er kjøkkenet så og si ferdigvasket og pyntet, men nå må jeg en tur på Rosenborgklinikken for trening med fysioterapeuten. Så fortsetter jeg pynting til advent etterpå. 

Fint å ha noe å glede seg til i dag også 🙂

 

Alle kakeboksene er tomme enda, men vi får se om det blir litt oppi dem etterhvert.  Det er adventstiden det, å bake litt. 

Har slutta å bake 7 slag, men må ha litt da. 

Hva med deg? Baker du til jul?

 

#advent #pynting #bake #jul 

12 kommentarer
    1. Så koselig..nei..her bakes det ikke…et år lagde jeg masse karameller, nøtter marsipan osv…men mye ble ikke spist..og nå bør jeg ikke spise så mye av det..så nei…blir lite av det i år trur jeg…

      1. Toini: Tusen takk for det. Ja, det er dette med at vi ikke bør spise så mye av det. Har litt for eventuelt besøk, men kun små mengder. Jeg pleide å lage karameller, kokosboller, 7-8 slag småkaker og en del store. Nå er vi stort sett bare 2 personer, og de få besøk vi har gjør ikke til at det spises så mye av det. Så vi satser på gode middager i stedet 😉

    2. Jeg slutta å bake for noen år siden. Men bakte jo sammen med barnebarna sist helg. Det var veldig koselig. Selv om de dro med seg de aller fleste pepperkakene hjem til sine respektive foreldre. 😉 Lurer på om jeg må prøve meg på litt baking i desember … Problemet er jo at jeg ELSKER tørre små julekaker. De går ned på høykant! Og det er jo en av ulempene med å ha slikt i hus. 😉 Fin pynting.

      1. Marit: Tusen takk for det. Ja, det er akkurat det. Jeg også er glad i slike småkaker, men hverken jeg eller mannen min bør spise så mye av det, så det blir i små mengder 😉

    3. ja, ungene mine elsker småkaker. Og jeg har også med til mamma og alltid en boks med krumkaker hvis jeg er bedt bort før eller i julen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg