En liten time i byen

Rettere sagt, ved sentralstasjon.  🙂

 

Noen ganger har man en time, og på vei dit knipser jeg litt bilder.

Mens jeg venter…

 

…får jeg plutselig se noe på handa mi…neimen, har du brent deg du da. Når skjedde det tro ;/

 

Jaja, sikkert når du tok ut noe av stekeovnen. 😉

Reiser meg opp, og da får jeg se hurtigruta på vei ut. Sånn er livet her i Trondheim for meg i dag 🙂

Tanker og bilder som flyr igjennom dagen 😉

#byen #trondheim #time #hurtigruta #brent #blogg #hverdagen #foto 

12 kommentarer
    1. Kjempekoselige bilder fra Trondheim. Man rekker fint å fotografere på en time 🙂 Jeg gjorde det samme da jeg ventet på taxi på Eidsvoll. Frem med mobilen og knipset 🙂
      Fort gjort å brenne hånda i et uoppmerksomt øyeblikk. Skal man ta ut et brød så vips har man greid det.
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

      1. Toril sin hverdag med musikken: Takk og takk. 🙂
        Ja, det er ikke første gangen jeg har brent meg på det viset. 😉 Og det er nesten for fort gjort å ta bilder nå for tida, blir så mye å sortere 🙂
        God onsdag til deg også!

    2. Ja se der ja..skikkelig brannsår…ish…ikke noe godt..men høres ut som du gikk klar av det verste…siden du ikke har merket det…hihih…Flotte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg