En god latter

Ja, det kan du få om du leser bloggen til Janne Nordvang.  Dagens innlegg er bare herlig. Du kan lese det HER.

Jeg lo så tårene trilla, og ler bare jeg tenker på det.  Hun har en utrolig evne til å skrive så jeg ser det for meg, og ikke minst så gjør jo de flotte illustrasjonene hun tegner, at man ser det for seg enten man vil eller ikke 😉

Herlig med mennesker som har en slik formidlingsevne. Og det er mange, men Janne har det lille, store ekstra når det gjelder humor, og det å ikke ta seg selv så høytidelig. Nå skal det sies at mannen hennes heller ikke slipper unna.

Du kan også følge hennes facebookside HER

 

Her ser du et av hennes illustrasjonsbilder. 🙂

 

Håper du ler like godt som jeg gjorde. Tror ihvertfall at alle uansett dagsform vil trekke på smilebåndet opptil flere ganger 😀

Har fått lov av Janne Nordvang til å dele dette. Gjør det fordi jeg synes alle fortjener en god latter i livet sitt. Og denne dama får deg garantert til å le masse!

 

#jannenordvang #jannenordvangbloggno #humor #latter #blogg #hverdagen #smilebåndet #smil #illustrasjon #tegninger

16 kommentarer

Siste innlegg