En fin helg

Fredag kom mannen min hjem med flotte tulipaner til meg. <3 

Det var kjempekoselig på en dag som føltes litt tung. Det lyser opp både tilværelsen, og humøret betraktelig! 🙂

Resten av helgen har vi holdt oss mest innendørs med innesysler. Og ikke minst sett på OL 😉 Men nå er det nesten godt det er ferdig. Ikke for at vi har sett på alt, men ble nok likevel. Går mest på langrenn og skiskyting. Ble en skikkelig medaljesamling til Norge igjen, så vi ble vel bortskjemte nok en gang. Utrolig flinke utøvere.  🙂

I dag startet dagen med snøvær, og det passet fint med 30 km og avslutningsseremoni  🙂

Mens vi så på seremonien slo plutselig tv,n seg av…og den gjorde det gjentatte ganger. Så da måtte vi ty til en annen løsning, måtte jo få med oss den 😉

Så vi fikk med oss alt likevel.  Nå fungerer tv,n igjen så vi får se hvor lenge det går før Olav kan kjøpe ny tv (noe han har hatt lyst på lenge ;))

 

 

Utover dagen kom sola, og da var det bare å komme seg ut. Var bare et par minusgrader, så det var godt med en liten tur.

 

 

 

 

 

Det ble en rolig og god helg, og i morgen er det mandag. Ny uke, og det blir en uke med nye muligheter. 

Håper du også har hatt en god helg og fått ladet opp til en ny uke.

God søndagskveld! 🙂

 

#helg #trøndelag #tulipaner #OL #sol #snø #blogg #tv

14 kommentarer
    1. Nydelig bukett i fine farger du fikk 🙂 Moro med og lignende, selv om jeg mest har sett på oppsummeringene på kvelden :)) Nydelige bilder av flott vinter..men lengter mot vår :)) Ønsker deg en fin kveld og fin kommende uke <3

      1. annebe: Takk for det. Ja, jeg også lengter mot vår nå. Derfor var det koselig med tulipaner i flere farger. Gir litt vårstemning det også. 🙂

    2. Så nydelige tulipaner. Og så er det så godt med en oppmuntring når dagene ikke er helt på topp. Omtanken vamer nesten mer enn selve blomstene.
      Tulipaner er herlige vårblomster, men jeg måtte nok kjøpe mine selv. Jeg kjøpte hvite for kvaliteten på de andre var litt ugjevn. 🙂
      Flotte bilder!

      1. Ei_heks: Tusen takk! 🙂
        Ja, det er godt med en slik uventa oppmuntring. Mannen min er flink til å overraske meg 🙂
        Det er noen hvite tulipaner også, de fikk ikke være med på akkurat dette bildet 😉

    3. Ja det var kommet enda mer snø her i natt også..men sola kom på dagen…Enig med deg…litt godt OL er over…så får jeg en rolig og “fri” hverdag igjen..hihihi. ha en god kveld!

    4. Koselig med blomstergave i vinteren! Her også ble det litt titting på OL før det var over. Ny uke og nye muligheter, det skal være visst. Nyt dagene i den gryende vår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg