En fin dag

Nok en arbeidsdag i mitt “nye liv” er over.  Det gikk litt bedre i dag, ikke så forvirra, og ikke hodepine.

Og det til tross for at jeg nesten ikke sov i natt. Ble nok mange nye inntrykk, og mye å fordøye. Men følte meg allikevel ganske våken kl 06 i dag. 

Ettersom jeg skulle begynne tidlig, var det bare å komme seg opp og i klærne. 

Det ble vel 4 timer i dag, og neste gang blir på torsdag.  Blir greit med en fridag og trening i morra. 

Nå derimot sitter jeg på bussen på vei til Aleris. Tid for MR igjen. Og det ble time kl 20 i kveld. Heldigvis sjelden, men greit nok. Bussen går jo rett på utsiden ved Solsiden, så det er enkelt sånn ihvertfall. 

Der har snødd litt i ettermiddag, og når jeg gikk til bussen hadde det heldigvis roet seg.

Blir mye lysere med en gang 🙂

 

Også lover de fra 50 cm – 1 meter snø i løpet av kommende helg, så det kan bli spennende.  Godt vi ikke skal over fjellet da. 😉

Ønsker deg en fin kveld!

 

#jobb #mr #solsiden #aleris #snø #flatåsen #hverdagen

16 kommentarer
      1. pensjonistgunna: Ja, så godt det lar seg gjøre å trives i en ny jobb, så gjør jeg det. Og enda bedre blir det når jeg har mer kontroll på det som skal gjøres, og finner ut av labyrinten med ganger, trapper og kontorer 🙂

    1. Så fint du ikke hadde hodeverk idag! 🙂 Ja, det er jo typisk å sove lite mår man vet man burde sove. Fint at du har litt fri innimellom.
      Så fint det var med snø! 🙂 Er så artig å lese blogger rundt om i landet. Her er det opplett og sol og nokså mildt! Jeg har faktisk vært på Solsiden tror jeg.. Gikk av feil på bussen en gang mener jeg, haha! 🙂 Fin by.
      Ha en fin kveld 🙂

      1. vestfroken: Tusen takk for det. 🙂 Ja, er mulig å gå av feil, men det er jo ikke så mange avstander i byen her, også kommer det alltid en buss 🙂
        Ha en fin kveld du også!

      1. Margrethe: Ja, vi får håpe det ikke blir så gæli som meter med snø. Men jammen kan det lave skikkelig ned til tider. Holder med det som er nå tenker jeg 😉 Ha en fin dag! Klem <3

    2. Hei!
      Spennende med ny jobb – og man kommer litt og litt inn i det 😀
      Dere har ordentlig vinter dere nå – herlig! Hva som blir her vet jeg ikke, for det er kaldt ute men rått………… og det legger seg ikke noe på bakken 😀
      Ønsker deg en fin dag!

      1. Mette: Tusen takk for det. Ja, jeg kommer nok inn i det etterhvert. I dag bare surra jeg det til. Så hodet er nok ikke helt med enda. Nå blir det helg og ro, så da håper jeg på bedre dag på mandag 😉
        Ha en fin dag! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg