En fin bursdag

Om du var inne og leste bloggen  min i går, så fikk du nok med deg at det var fødselsdagen min. 🙂

En dag som jeg trodde ville bli forbigått ganske rolig, ble en innholdsrik dag. Dagen startet jeg med en god treningsøkt, for så å kose meg hjemme med blogging, og litt annet.

Mannen min ba meg ut på middag, men jeg fant ut at jeg ville ha det tilgode. Vi skulle besøke barn og barnebarn på Orkanger, så da ville det bli sånn rask middag ute. Så derfor sa jeg til mannen min, at den middagen ønsker jeg meg en lørdag/søndag hvor vi kan ha god tid, og kanskje rusle en tur i byen før eller etter. Som tenkt så gjort, men da måtte jeg lage middag. Og det gjorde jeg. Det ble sei i form på Italiensk vis. Og den er innmari god! 😉

Så gjorde vi oss klare, og dro til Orkanger. Der hadde vi blitt forespurt om en av oss kunne være med eldste barnebarnet Caisa på konsert. Mormor hadde i utgangspunktet kjøpt billetter til Caisa og mormor, men så ble mormor forhindret. Og da ble det bestemt at bestemor var en god stand in 😀

Bestemor var så klart ikke lei seg for det, så Caisa og jeg gikk avgårde for å få med oss ST konserten med prisutdeling og greier. Det var en kjempefin opplevelse, med unge fiolinister, og flinke sangere. Caisa satt som et tent lys i over 2 timer, og hun storkoste seg.

Etterpå kom vi hjem til dem igjen, og etter en tur i iskald vind og litt yr, var det veldig koselig å komme inn i varmen, og se at bordet var dekket til god kveldsmat. Skal si det smakte godt, for vi var kjempesultne. 😉

Og under kveldsmaten fikk bestemor bursdagsanger sunget både på engelsk og svensk, og jeg fikk blomster og brevkort.

 

Så som dere forstår, dagen min ble kjempefin!  Og jeg sov godt i natt, og våknet i godt humør i dag, og tenkte på hvor heldig jeg er som får oppleve slikt.

Så, jeg gleder meg allerede til neste år 😉

 

#fødselsdag #bursdag #konsert #gaver #blogg #orkanger #barn #barnebarn 

12 kommentarer

Siste innlegg