Eldre dame med grått hår

Lurer på om jeg skal være smigret, eller føle meg gammel nå.

Bussen hjem var full i dag  og jeg måtte stå. Det gikk ikke lang tid før en ung mann reiste seg og tilbød meg å sitte.

Det er vel første gang jeg har opplevd tror jeg. 😁

Så jeg vet ikke helt om han visste at jeg har gått ned, men jeg syns det var snilt gjort jeg, så jeg takket ja. 🙂

Når det først er høflig ungdom, bør vi “eldre” sette pris på det. Ikke sant? 🙄😀

Smilte for meg selv, og forstår at ungdommens tid er forbi for min del. Men det er ikke så ille å være midt i livet heller. Tross alt! 🙂

Så reis deg gjerne for meg neste gang også du, dessuten fikk du jo sitte ved siden av meg etterpå og sovnet raskere enn meg 🙃😀

20190626_202209

#ungdom #høflig #gråhåret #gammel #eldre #dame

12 kommentarer
    1. Det er egentlig mangelvare akkurat det der nå for tiden synes jeg. De unge er fryktelig sløve med sånne ting som å reise seg for de eldre. Men jammen godt å se at noen har sansene i orden 🙂
      Da jeg var på ferie i fjor over there (USA), ble jeg overrasket over all høfligheten. Der reiser de seg for både eldre og for kvinner. Og de er flinke å holde døren og la kvinner gå inn først. Veldig utbredt der. Sånn kan jeg ikke huske det noen gang har vært her i landet 😉
      Nyt respekten, for sånn skal det være ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg