Egenpleiedag

Ja, noen dager bør man ha litt egenpleie.  Og jeg startet dagen med fotpleie. Satte kalde føtter i godt og varmt fotbad, og samtidig litt musikk.

Jeg steller oftest føttene mine selv, men innimellom må jeg ta en tur til en fagperson innen fotpleie. Har en negl som må slipes ned etter et par operasjoner. Den vokser ikke i lengden, kun i høyden for den har ingen røtter lenger.

Etterpå skal jeg til fysioterapeuten, og det er vel litt egenpleie det også, for hele kroppen. Håper han ser at treninga jeg har gjort har vært bra, og at det går fremover. Føler det selv i hvertfall. Har mindre vondt, og selv om ryggen ikke er helt med på å gå på hardt gulv i flere timer på jobb, så håper jeg det vil bedre seg også.  Er jo ganske flink til å gjøre bøy og tøyøvelsene mine.. 🙂

Ikke fordi jeg har så veldig lyst, men det må til.

Og i egenpleien hører det jo med litt blogging, ikke sant? For det er artig, og jeg kan bare skrive ivei hva jeg vil, og ingen kan si at jeg bør si eller skrive noe annet.   Og ikke trenger jeg å bry meg om at andre gjør det på en annen måte eller hva de mener. Bloggen er uansett min, og bare min! 😀

Litt terapi å skrive, men jeg har vært litt tom en stund, så det har ikke blitt mye skriving, men jeg må ha tid og overskudd til det.

Nå skal jeg fortsette egenpleien, komme ut av morgenkåpa, fikse håret og få på meg treningsklær.

20190130_083641

Håper du har våknet ved godt mot, og jeg ønsker deg en god onsdag!

 

#egenpleie #fotpleie #blogg #hverdag #fysioterapeut #skrive

10 kommentarer
    1. Så deilig med egenpleie, og du har rett – vi kan gjøre mye selv, og velværefølelsen er god 🙂
      Særlig fint at du tar vare på føttene, for de skal tross alt bære deg gjennom livet. Må innrømme at jeg ikke er så god på det med føttene, fotbad og sånt, bare av og til. Derimot er jeg bedre på ansiktspleie. Det beste ville være å gjøre begge deler.
      Håper timen din hos fysioterapeuten gjør underverker 🙂
      Sånn er det noen ganger, at man er mer tom, og det er bare sånn. Skriv når du har energi, eller skriv bare litt når du føler for det 😉 Håper du har/får en fin dag ❤ Klem

      1. Tusen takk for det. Ja, dagen har vært og er god. Nå kom mannen hjem også, så nå er dagen med egenpleie over, og det blir litt til han også 😉 Er ikke så flink til ansiktspleie, men smører og renser sånn enkelt. 🙂 Ha en fin kveld! Klem ❤

    2. Så deilig det hørtes ut. Er ikke så flink til egenpleie jeg. Men nå fikk jeg lyst til å ta et fotbad. Kanskje jeg setter meg med det da jeg skal skrive litt i kveld😊
      Ha en fin kveld.

    3. Godt med litt egenpleie. JEg er for dårlig på det egentlig. Går ikke til frisør en gang.. Burde unne meg litt sånt innimellom 🙂 Koselig å blogge. 🙂

      1. Ja, det er godt med egenpleie innimellom. Litt for dårlig til det jeg også, men prøver å bli flinkere. Jeg må til frisøren jeg som har så kort hår 😉
        Ja, det er koselig å blogge, så det er godt når jeg har litt mer tid til å gjøre det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg