Effektiv dag

I dag har jeg vel nesten overgått meg selv, ihvertfall på lang tid.

Dagen startet ved 07:30 tida. Mens havregrøten sto og godgjorde seg, ryddet jeg bort juleservice, fikk på plass det vanlige servicet vi bruker utenom jula, og hentet opp eskene til julepynten fra boden i kjelleren.

Pleier egentlig ikke å fjerne julepynten så fort etter jul, men denne jula har vært lenge synes jeg. Vi startet jo med pynting første desember, og i og med at vi hadde en uke med full julestemning også uka før jul, så følte jeg at jula var over nå.

Rakk ikke å rydde bort alt før jeg dro til fysioterapeut på Rosenborgklinikken for trening, så det var litt kaos her hjemme.

Også traff jeg ei jeg kun kjenner gjennom bloggene våre, Torill med kattene  🙂 Det var veldig hyggelig å treffe henne “live”  😀

Hennes blogg finner du her

 

På vei til bussen etter trening.  Ser ut som det kommer snø snart  

 

Og det gjorde det 🙂

 

Etter halvannen time med trening og samtale, tok jeg bussen til Tiller og byttet et par ting vi handlet før jul. Reklamasjon. Gikk greit med sen ene av tinga, men skoa hadde de ikke igjen i min str, så da fikk jeg penger igjen. 

Vi fikk skikkelig snøvær i dag, så stormparaplyen var grei å ha med.

Vel hjemme kl 13:30 spiste jeg en lett lunsj før jeg ryddet bort resten av jula. Bare julestjerna og noen rød lys som fikk stå igjen. Godt å komme tilbake til “normalen” igjen.

Ikke minst var der godt med stekt sei til middag igjen  😉

Hvis du tror at jeg tok bilde av alt kaoset, så gjorde jeg ikke det denne gangen 😉

Men litt snøbilder og ei blid kjerring, det skal du få  😀

 

Håper du har hatt en fin første hverdag etter jula. Fortsetter 2019 som i dag, da blir det jammen meg er effektivt år!  😉 Må jo ha troa  🙂

 

#effektiv #trening #fysioterapeut #jul #tiller #bytte #hverdagen 

 

14 kommentarer
    1. Veldig effektiv dag her også – til meg å være. Men dårlig med snø. Savner så min gamle blogg på blogg.no når jeg er inne hos deg. Likte designet mitt, og følte jeg hadde helt kontroll.

      1. Marit: Tusen takk for det.
        Ja, det er rart med det en er vant til. Vi får se etterhvert om jeg blir flyttet over, ellers må jeg fikse ny blogg et annet sted jeg også.
        Godt med effektive dager! 🙂 Ha en fin kveld. Klem <3

    2. Takk for sist 🙂 De var kjempekoselig å treffe deg også på Rosenborgklinikken 🙂 Jeg var ferdigtrent 12.05 jeg.
      Kjempegodt å komme seg i gang igjen etter julen og influensaen selv om jeg hadde en overkroppsøkt lillejulaften og en 3.juledag.
      Det ble jo plutselig lysere med snøen som kom, men her har det regnet bort i ettermiddag 🙂
      Godt du fikk gjort det du skulle etter du var ferdig 🙂
      Jeg skal pakke bort juleduker, røde lys og nisser til helgen, men julestjernen, syvarmede og juletreet skal få stå til neste helg. Vi kommer nok til å merke i løpet av 2 ukers tid at dagene er lysere, og det er kjempeherlig 🙂
      Så kjempefine bilder du har tatt, og det gjenspeiler været vi hadde i dag 🙂 Parkerte i parkeringshuset ved Rosenborgklinikken, og det var godt å få tint av bilen ordentlig 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Toril: Tusen takk for det. Ja, vi treffes nok flere ganger tenker jeg 🙂 Veldig hyggelig!
        Vi gikk en tur nå, og det veksler mellom snø og regn. Vi bør jo i høyden, så det er ofte vi har snø, og det regner i byen. Greit å få tint av bilen. 🙂
        Ha en fin onsdag du også! Klem <3

      1. annebe.blogg.no: Tusen takk for det. Jeg elsker slik vær som dette jeg 😉 Ja, det var koselig å treffe henne. 🙂
        Godt å få bort jula nå.
        Klem til deg <3

      1. Margrethe: Tusen takk for det. Ja, det er sjelden jeg tar det bort så tidlig. Pleier i hvertfallha jul uka etter nyttår, men siden vi skal ut til Huset til helga, og fjerne jula der, var det godt å få det unna her først. Og jeg var visst veldig klar for det 🙂
        Veldig hyggelig å treffe Torill. Første jeg har truffet utenfor bloggblokka 🙂 Klemmer til deg <3 Ha en fin dag!

    3. Så flink. Tenkte tatt ut jula i dag jeg å, men drøyer det til i morgen, men da er det over og ut med den

      1. finnskogtroll: Tusentakk for det. Ja, i går var jeg flink synes jeg selv også. Hjelper å stå opp relativt tidlig. I dag sovna jeg igjen, så nå er kroppen tung og daff 😉 Men det passer jo fint det, når jeg ikke skal styre så fælt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg