Dobbelthake

Hvorfor kommer den dobbelthake hver gang jeg slår på tlf og kamera er snudd på meg?

Har du sett på makan! Ikke..vel her ser du makan..

 

Lurer på om jeg skal få meg litt ansiktsløfting..hmm..tenke, tenke…

Eller bare gjøre øvelser…

 

Nei, hjelper ikke det heller…

Mange år siden et av barnebarna tok godt tak i kalkunhalsen min, og dattra mi lo godt. 😉

Ikke noe å le av, det er jo ramme alvor..Eller?

Nei, har jeg ikke større problemer enn det, da skal jeg leve godt med ekstrahake, dobbelthake etc.etc.

Til og med rynker og skrukker har det blitt. 😀

Har jo levd noen år også.  Brydde meg ikke om mormor hadde rynker eller dobbelthaker jeg. Hun var fin uansett! <3

Så da kan jeg smile, løfte hodet og være glad for “at jeg vart som jeg sku”  🙂 Resten er bare bivirkninger 😉

 

 

#dobbelthake #rynker #ansiktsløfting #blid #hverdagen #gammel

18 kommentarer
    1. Må nesten le litt her..kjenner meg igjen, med en innbitt kamp for å skremme vekk både dobbelhake og rynker før jeg knipser i vei, hehe =P

    2. He-he! Fin både med og uten hake du. Jeg har kommet ut av tellingen om hvor mange ekstrahaker jeg har, og rynker. Det er jo alderens sjarme. Best og være som en er, sunneste alternativet. Et alternativ jeg ofte velger er å være bak kameraet, jeg snakker speilreflekskamera. Da blir bildene vakrere! Nei…..tja, det hender det blir noen selfier, he-he Klem <3 🙂

    3. Herlige bilder! Og sånn blir jeg også. Så jeg må ta mange bilder og endrer kamerahøyde og vrir på hodet for å gjøre resultatet best mulig 🙂 Men litt alderstillegg får jeg bare tåle 🙂

    4. ÅÅh så herlig! Nå fikk du fram både smilet og tanken “Så grom du er!” som fløy i din retning. Et befriende innlegg å lese, og jeg synes du er kjempefin akkurat sånn. Jeg har også hatt dobbelthaker, og den har nå er ikke helt borte den heller, og jeg har en aldri så liten “etasje-mage”, særlig når jeg sitter 😀

    5. Ja det hører med det….litt rynker og ting som henger her og der….Vi får bare være glad vi er så heldig å få det…..Det viser jo at vi har klart å bli eldre…..Fin er du…med eller uten dobbelhake og skrukker…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg