Desemberbilder

En liten bildehistorie i dag.  Tar jo stadig vekk bilder, og det er både natur og julepynt nå om dagen.

 

 

 

 

Ser motiver litt overalt når det er snø og kaldt. Og i dag er det over 10 minusgrader, så det er flott ute, men har holdt meg inne ettersom jeg våknet med feber i dag. Lurer på om jeg har fått den fra de to søte smånissene jeg var sammen med på tirsdag 😉 Ihvertfall var lille Sophie syk da, og i dag er Tian syk, og bestemor 😉 Sånn kan det gå.

Juletreet ute har fått ny belysning etter at den andre brant. 🙂

 

Jeg har nå fått gjort det jeg måtte i dag likevel, men det var litt tungt. Men har man planer m.m. som MÅ gjøres, ja da er det bare å få det gjort. Og jeg klarte det da. Nå gjenstår det bare å skrive noen julekort, så kan jula komme.

Fikk bakt mandelnøtter og mormors krydderkake i dag, og da lukter det skikkelig jul! 🙂

Neida, er ikke helt ferdig enda, må jo gjøre rent litt, men baking og pakker er ferdig. Bare en liten nissegave igjen å kjøpe nå. 😉 Også prøver jeg å finne en liten gave som må sendes, men har ikke funnet på noe lurt enda…og det begynner jo liksom å haste litt da hvis det skal fram til jul.

Nå har jeg tenkt å slappe av resten av kvelden, og innta sofaen. Vi har tatt opp litt julefilmer på tv, så hva er vel bedre enn å se på det når man ikke er helt i toppform 😉

Ønsker deg nok en fin desemberkveld, og adventstid med noen vinterbilder fra Nidarosdomen! 

 

 

 

#blogg #desember #bilder #foto #natur #julepynt #motiver #minusgrader #syk #feber #barnebarn #julekort #nissegaver #julegaver #bake #julekake #krydderkake #mandelnøtter #nidarosdomen #trøndelag 

10 kommentarer
      1. Ingrid: Tusen takk! Ja, det er flott med hvit jul. Ser ut til at snøen blir borte til jul her også skal vi tro værmeldingene. Sånn er det, blir jul allikevel 😉 Klem til deg 🙂

    1. Flotte bilder! og det er bra du begynner å komme i mål til jul..men så ergelig å bli forkjølet nå da…Du må ha God bedring! Ha en god kveld!

    2. du får trøste deg med att det er bedre å bli syk nå enn i julehelgen :))for da rekner jeg med att du er i fin form igjen ,godt da att det meste er gjort,ja tilogmed treet er pyntet :)) og julebaksten såg deilig ut :)) mer enn det trengs ikke for en godt julestemning i heimen

      1. fruensvilje.blogg .no: Helt enig i det. Og heldigvis er jeg bare sånn litt syk…orker å gjøre litt og da er jeg fornøyd. Skal ikke mye til for å få julestemning, og nå er det julestemning og lys i hver en krok her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg