Denne uka i Trondheim…..

….har hatt vekslende vær…regn, sol og kaldt .  Liker at det er vekslende vær jeg 😉

Med unntak av hvis dagen starter med regn. Da blir jeg nesten “sur” om det blir sol sånn plutselig. 🙂

Men starter dagen med sol, kan det godt være sol resten av dagen også. Om det blir regn utpå dagen gjør det heller ingen ting. 😉

Tror jeg er litt “mot normalt”, men har alltid vært slik, så da går det vel greit å ha det sånn resten av livet også.  Det er ikke alt man trenger å endre på. Eller hva synes du?

Du skal få noen bilder av ukas fotografering før jeg ønsker deg god helg….

Nidelven og St. Olavs hospital

Landingsplassen til ambulansehelikopteret. Jeg kom akkurat for sent til å få med helokopteret som nettopp landet.

Nidarosdomen dagen etterpå…

 

I dag var det sol igjen … 🙂

Samfundet i motlys 

 

 

Tenkte du får få et motiv med meg på også så det ikke blir bare natur.. 😉

…….og da kan jeg endelig ønske deg en riktig god helg!  🙂

 

#vær #Trondheim #foto #natur #naturbilder #trøndelag #sol #høst #helg #overskyet #yr

6 kommentarer
      1. frodith:Takk for det! I dag har det værr kjempevær. Og vi får se om vi får sett meteorsvermen i helga 🙂
        Sikkert ingen som tviler på at jeg har blitt veldig glad i Trondheim 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg