Den store styrkeprøven

Neida, er ikke med jeg, men to svigersønner er med. To tøffinger!

 

Her fra starten i Trondheim 

 

Du kan se litt av turen på kartet her

 

Så når jeg var oppe i natt ved 02:30 tiden måtte jeg inn og sjekke hvor langt se var kommet.

De startet 22:30 i går kveld.  Bare det å begynne å sykle så sent er jo tøft nok.

 

 

Samtidig som jeg var oppe, sjekket jeg om det var cruseskip på vei forbi. Det var det. .måtte bare vente 10min så passerte det et lite et 🙂

 

 

Men etter det var jeg glad jeg kunne krype til køys igjen. Og sende noen oppmuntrende tanker til to sprekinger på sykkel. 🙂

Nå er dagen i full gang her. Mannen er ute og går tur med gressklipperen, og jeg baker kake til kaffen. 😉

God lørdag!

 

#styrkeprøven #trondheimoslo #sykkel #denstorestyrkeprøven #cruiseskip #braemar #tøffinger #sprekinger #blogg #hverdagen #helg

12 kommentarer
    1. Snakk om sprekinger! Mange kilometer på sykkel, tenker de er øm bak når de kommer i mål… Så morsomt at du kunne følge med hvor de var til en hver tid…eller når du ikke sov da 🙂 Nyt helgen.

      1. margarites: Her nytes helg ja. Ferdig med plenklipping, baking og middag, så nå er det avslapning og fotball 😉 Ja, de.er spreke og vi følger med dem i dag også. Blir vel rundt 30 timer på sykkel, så tror ikke de sitter godt på en stund 🙂 Nyt lørdagen og helg du også <3

    2. Skikkelig tøffinger..min bror har også syklet den..for mange år siden…Vi kom midt i løpet her på Lillehammer…De syklet forbi camping når vi parkerte…Ha en god søndag!

    3. For noen tøffinger! Utrolig mange flinke og sportie mennesker der ute. Jeg koste meg inne det meste av dagen, men mot kvelden lysnet det i regnet, og jeg fikk gått meg en herlig tur. Ha en fin ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg