Dedicat og dikt

Jeg tok en liten pause i husarbeidet, og da stakk jeg innom for å lese litt blogger. Den første som dukket opp var innlegget til Dedicat, Jan.

Han er så utrolig flink til å dikte, og i dag kom tårene hos meg når jeg leste diktene hans. Spesielt det siste diktet traff meg, og det var veldig spesielt.

Så spesielt at i dag må jeg gi deg også muligheten til å lese det hvis du ikke har vært innom han.

Her kan du finne diktene, og jeg anbefaler  Dedicat sin blogg på det varmeste!

 

#dedicat #jan #blogg #dikt

12 kommentarer
    1. Noen og enhver fikk tanker og tårer av Dedicat her. Nå har jeg lest meg gjennom bloggen din helt tilbake til de gråsprengte!!! Gratulerer med bryllupsdag. Artig å se så fine bilder dere hadde.
      Dukken var også så fin. Ja, barndomsminner kommer når vi ser leker vi hadde som små.
      Håper du ikke blir for sliten av å jobbe fullt nå. Viktig å kjenne etter og ta kloke valg. Lykke til med det. Ønsker deg fine dager framover mot vår. Spansken skjønte jeg ikke,men tulipanene var fine da! Klem 🙂

      1. Så koselig at du har lest diverse 🙂 Jeg jobber fullt bare to dager i uka, så det skal gå bra håper jeg. Får øke etterhvert når jeg kjenner det er greit. Tusen takk! 🙂 Nå skal vi straks dra til Hemne og være der til søndag. 🙂 Ønsker deg også en fin dag! Klem 🙂 <3

    2. Jeg følger også ham, og han er en kjempeflott blogger og ikke minst kjempeflink med ord 🙂

      Kjempeflott at du trekker frem ham 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg