Dagene flyr! :)

 

Dagene flyr, og jeg vet nesten ikke hvor de blir av. 🙂

Selv om jeg ikke jobber for tiden, så er det mye som skjer likevel. Og trening og husarbeid tar en del tid. Dessuten velger jeg å nyte muligheten til å gå turer, til å få handlet litt julegaver, farsdagsgave og bursdagsgaver. Sånt tar tid, og jeg synes ikke det er så enkelt å finne på ting.  De fleste har alt nå for tiden, og har de det ikke, så kjøper de det gjerne selv. 😉

Men finner da på noe til slutt. 🙂  I dag har jeg gjort litt av hvert i huset, og gått tur, og handlet.  Det ble hjemmebakte boller, og alt i glasskapet ble vasket. Må liksom gjøres det også. Og så var det på tide med sengetøyskift igjen.  Så jeg har kost meg med husarbeid i dag.

 

I helga passet vi barnebarn, og det var veldig koselig!  De sov godt, og vi lekte både inne og ute. Greit når de er så store at vi kan leke litt sisten, og de klarer å klatre litt selv. De er 3 og 5 år.  Litt eventyr før sengetid må til, og da sover de godt etterpå.  Hadde ikke ventet at de ville sove hele nattan, men det gjorde de. Fra ca 20:30 til 06:00. Og da våknet vi til Sophie som hvisket for seg selv, hun hadde nemlig fått beskjed om ikke å vekke broren sin, dvs. de fikk begge beskjed om å ikke vekke hverandre.  Men kl 06 det er fullt akseptabelt, blir mange timer søvn det. 🙂

 

I kveld skal jeg møte tidligere kollegaer til middag. Det blir nok koselig. 🙂

Ellers ble litt skuffet når jeg hentet rockeringen i posten, for når jeg skulle prøve den så klarte jeg det ikke med en gang. Den veier 300 gram mer enn den de har på ryggskolen, og det var jammen nok til at det ble vanskeligere. Men etter en del testing innimellom i dag, så begynner det å funke, så kanskje jeg ikke må sende den tilbake likevel 😉 

Håper du har en fin dag!  Blir litt lite kommentering fra meg på bloggene deres nå, men skal nok ta det litt igjen etterhvert.

Ønsker deg en flott dag!

 

 

#barnebarn #barnepass #helg #uke #hverdag #tid #høst #boller #blogg #foto #leke #lek #sisten #middag #kollegaer #rockering

8 kommentarer
    1. Hmmmmmmmmmm det fikk meg til å tenke på rockeringen jeg har liggende/hengende i kjelleren……….. ligget der i mange år nå…………Kanskje skal jeg se om den fortsatt virker? hehehe og om jeg har teken 😀
      Koselig med kollega-treff. Barnebarn og hjemmesysler.
      Ønsker deg en herlig kveld!

      1. Etdiktomdagen: Takk for det. Ja, du bør lete opp rockeringen..Jeg fikk det til etterhvert, så jeg regner med å beholde den. Bra for bevegeligheten i kroppen 😉 Ha en fin kveld du også! 🙂

    2. Så koselig! ja..dagen flyr uansett..jeg er jo ufør og går bare hjemme..men fy så fort dagene forsvinner…Svisj..så er den over…Det er nok bare å begynne litt i det små med rockeringen..så går det nok bra til slutt..

    3. Ser ut som det er aktivt nok for deg ja .-) Og masse FINE aktiviteter også 🙂 Bollene så herlige ut. Jeg kan ikke rocke lenger, kunne som barn. Men tror jeg klarer litt bedre om de er tunge hvertfall 🙂

    4. Å så koselig å leke med barnebarn… det gjorde jeg også i helga! Det tok litt tid før jeg fikk til rockinga også, men nå er det jo en lek…… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg